نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تیم پینگ‌پنگ مسجد صاحب‌الزمان(عج) نائب قهرمان شد

گریشنا: تیم مسجد صاحب‌الزمان(عج) گراش در مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ بزرگسالان شهرستان‌های استان فارس به عنوان نائب قهرمانی رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ مسابقات قهرمانی پینگپنگ بزرگسالان شهرستان‌های استان فارس با حضور شانزده شهرستان شیراز،گراش، داراب، مرودشت، فسا، کازرون، ارسنجان، لارستان، نی‌ریز، پاسارگاد، استهبان، زرین دشت، آباده، لامرد، فیروزآباد و سپیدان در شهر رونیز استهبان در تاریخ شانزدهم تا هفدهم بهمن ماه در ۴ گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای برگزار شد.
تیم مسجد صاحب الزمان(عج) گراش به نمایندگی شهرستان با ترکیب عبدالهادی موغلی، میلاد عباس زوج، حمیدرضا موغلی و محمد حسینا به مربیگری حسین درویشی در گروه دوم رقابت‌ها توانست با نتایج مشابه ۳-۰ ارسنجان و فیروزآباد را شکست دهد و با نتیجه‌ی ۳-۱ از سد لارستان بگذرد و به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
در مرحله یک چهارم نهایی لامرد نیز با نتیجه ۳-۰ در مقابل گراش شکست را پذیرا شد و گراش در مرحله نیمه نهایی، مرودشت را با نتیجه ۳-۲ شکست داد و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرد اما با نتیجه‌ی ۳-۱ از شیراز شکست خورد و به مقام نائب قهرمانی رسید. شهرستان‌های داراب و مرودشت نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.
در قسمت انفرادی هفتاد بازیکن به صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند که در پایان مهدی دلیر و محمد رهبر هردو از شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و عبدالهادی موغلی از گراش و وحید هنرمند از مرودشت مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

 

خروج از نسخه موبایل