نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

استاندار گراش و لار را به هم وصل کرد

گریشنا: بزرگراه گراش- لار با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، امروز چهاردهم بهمن ماه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حجت عابدی از فرمانداری شهرستان گراش؛ بزرگراه گراش- لار با حضور دکتر احمدی، استاندار فارس، اصغر فرودی فرماندار گراش، نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، مشاور عالی استاندار، مدیر کل امنیتی استانداری و مسولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری گراش و اداره کل راه و شهرسازی لارستان با عرض۳۱ و به طول ۵ کیلومتر افتتاح شد.
استاندار فارس در این مراسم گفت:«بهره برداری از این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوار هستیم شاهد حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان باشیم.»

دکتر احمدی همچنین در مورد عملیات اجرایی تونل بالنگستان گفت:« این تونل به طول ۸۵۰ متر باید حفاری شود که تا به امروز ۱۵۰ متر آن حفاری شده است و امیدوار هستیم با اختصاص اعتبارات بیشتر شاهد تسریع در عملیات اجرایی آن باشیم.» وی بر تسریع ساخت جاده چک چک نیز تاکید و قول مساعد داد.

اصغر فرودی، فرماندار گراش اجرای این طرح را یکی از مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت:« یکی از معضلات شهرستان جاده بین شهر گراش و لار بود و تصادفات مکرر در این محور مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده بود که خوشبختانه با همت مسولین این محور با حذف نقاط حادثه‌خیز به عنوان اتوبان به بهره برداری می‌رسد.

فرودی، همچنین در این مراسم خواستار اختصاص اعتبار بیشتر برای اتمام پروژه مجتمع اداری شهرستان و تونل بالنگستان شد.
وی ضمن مشارکتی خواندن این طرح توسط شهرداری گراش و اداره کل راه و شهرسازی لارستان از استاندار، شهرداری گراش، اداره کل راه و شهرسازی لار و شورای شهر تقدیر کرد.
نصر، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان نیز در این مراسم از همکاری و حمایت استاندار، فرماندار و شهرداری تقدیر کرد.
در دیگر برنامه پروژه بهسازی و روکش آسفالت گردنه بالنگستان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور دکتر احمدی، استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار، فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مسولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملیات تسطیح لیزری و بهسازی ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش ارد با اعتباری بالغ بر ۷.۹۳ میلیارد ریال با اجرای این طرح در ماه آغاز شد.

در این مراسم فرماندار گراش از نصر، مدیر کل راه و قائدی، شهردار سابق گراش و رئیس اداره راه و شهرسازی گراش با اهدا لوح تقدیر تجلیل کرد.

 

خروج از نسخه موبایل