نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آغاز کمپین #روزگراش به مناسبت ۱۱/۱۱

گریشنا: با رونمایی از نشان روز گراش، کمپین مردمی #روزگراش  آغاز شد.

به گزارش گریشنا، محمد خواجه‌پور در مورد این کمپین گفت: بسیاری از شهرهای بزرگ با نامگذاری روزی در سال برنامه‌هایی را برای معرفی شهر خود اجرا می‌کنند. روز گراش به تصویب شورای اسلامی شهر گراش رسیده است، هر چند به این دلیل که این روز متولی خاصی ندارد برنامه‌های مشخصی برای آن تدوین نشده است.

خواجه‌پور در مورد کارکرد روز گراش گفت: روز گراش امکان ایجاد یک روح جمعی را به وجود می‌آورد از سوی دیگر فرصتی است که شهر گراش را به دوستان غیر گراشی در ایران و جهان معرفی کنیم.

سردبیر گریشنا تمرکز کمپین ۱۱/۱۱ را بر فضای مجازی دانست و گفت: گراشی‌ها و دوستان آنان می‌توانند مطالب خود را به صورت عکس، فیلم و نوشته‌ در شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای پیام‌رسان و وبلاگ منتشر کنند. هشتگ #روزگراش می‌تواند این مطالب را در اینستاگرام، فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی متمرکز کند. افراد می‌توانند مطالب خود را در ابزارهای پیام‌رسان مانند واتساپ، وایبر و لاین برای شماره ۹۸۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰+ بفرستند تا در گریشنا نیز منتشر شود.

خواجه‌پور گفت: این یک کمپین مردمی و آزاد است و افراد بر اساس عشق و علاقه به شهرشان مطالب مختلف را منتشر می‌کنند. برای جهت‌دهی کمپین، عبدالرضا راستگو یک نشان طراحی کرده است که به همراه ۱۱/۱۱  و هشتگ #روزگراش نقطه اشتراک مطالب منتشر شده خواهد بود. در نهایت سعی می‌کنیم به خلاقانه‌ترین، فعال‌ترین و پرکاربردترین فعالیت انجام شده در ششمین روز گراش جایزه کوچکی بدهیم.

۱۱ بهمن ۱۳۸۸ گراش شهرستان شد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ صادق رحمانی پیش‌نهاد داد این روز به نام روز گراش نامگذاری شود و فروردین ۱۳۹۲ روز گراش در شورای اسلامی شهر تصویب شد. کمپین ۱۱/۱۱ به مناسبت ششمین «روز گراش» از ۱۱ بهمن تا ۱۷ بهمن به مدت یک هفته برقرار خواهد بود.

 

صفحه اینستاگرام گریشنا:http://instagram.com/gerishna

فیس‌بوک گریشنا: https://www.facebook.com/gerishna.gerash

واتساپ و ابزارهای پیام‌رسان:۹۸۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰+

خروج از نسخه موبایل