نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خبرهایی از هیات تنیس روی میز

گریشنا:حضور و دعوت از محمد‌حسین سبزواری، تنیسور گراشی در مسابقات بین‌المللی جام فجر،کسب مقام چهارمی عبدالهادی موغلی در مسابقات قهرمانی استانی و برگزاری بازی‌های پیشکسوتان استان در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی، عناوین خبر‌هایی است که گزارش آن را با هم می‌خوانیم.

به گزارش سایت هیات تنیس روی میز استان فارس؛ در پی شایستگی بازیکنان استان فارس در گروه آقایان؛ محمد علی روئین‌تن، محمد مهدی جلیلی و محمد حسین سبزواری و در گروه خانم‌ها؛شایسته باقری و یاسمن تقی زادگان به چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز کاپ فجر که از تاریخ بیست‌وهفتم تا سی‌ام دی ماه، برگزار می‌شود،دعوت شدند.

عبدالهادی موغلی، تنیسور گراشی در مسابقات دسته برتر بزرگسالان استان، موفق به کسب مقام چهارم شد.

این مسابقات، دوازدهم دی ماه در خانه‌ پینگ‌پنگ شیراز با شرکت هشت بازیکن برتر به صورت دوره‌ای انجام شد، که در نهایت، سینا زارع با پیروزی بر کلیه رقیبان به قهرمانی دست یافت، محمدمهدی جلیلی ملی‌پوش نوجوان توانست به نایب قهرمانی دست یابد،علی بخشی جهرمی به مقام سوم رسید و عبدالهادی موغلی از گراش به مقام چهارم دست یافت.

گراش، میزبان اولین مسابقات قهرمانی پیشکسوتان استان، یادواره‌ی زنده یاد حاج عباس کشوری خواهد شد.

این مسابقات از ساعت ۸:۳۰ دقیقه‌ی روز جمعه، بیست‌وششم دی ماه در خانه‌ی پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی آغاز می‌شود. مسابقات به صورت دو حذفی انجام خواهد شد و کلیه‌ی رقابت‌ها به صورت سه گیم از پنج گیم و در سه رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰تا ۵۹ سال و ۶۰ سال به بالا برگزار می‌شود. در مراسم افتتاحیه‌ی این رقابت‌ها از سوی استان از محمد ملایی که موفق به کسب چندین مقام استانی شده است تجلیل خواهد شد و همچنین اداره‌ی ورزش و جوانان گراش نیز از اعضای هیات تنیس روی میز تقدیر خواهد کرد.

 

 

خروج از نسخه موبایل