نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نتیجه بازرسی از شهرداری و فرمانداری احتمالا منتشر نمی‌شود

گریشنا: جمع‌بندی نتیجه‌ی بازرسی هیات بازرسان استان فارس از عملکرد شهرداری و فرمانداری گراش، یک ماه و نیم تا دو ماه طول خواهد کشید؛ و آن موقع هم شاید گزارش این بازرسی در رسانه‌های عمومی ممکن نباشد.
نهم دی ماه خبری با تیتر، «بازرسی استان» آماده بررسی شکایت‌های مردم از شهرداری در گریشنا منتشر شد.  به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان فارس، هیأت‌های بازرسی اداره کل بازرسی استان فارس متشکل از ۳۰ نفر از بازرسان و کارشناسان این اداره کل از تاریخ ۶ دی‌ماه ۹۳ به مدت یک هفته در یازده اداره از شهرستان‌های لارستان و گراش مستقر شدند. برای تکمیل این خبر با اداره‌ی کل بازرسی استان فارس تماس گرفتیم.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با زادفر، از نیرو‌های حفاظت اطلاعات اداره کل بازرسی استان فارس، او گفت: «تا طی کردن روند اداری و بازبینی منابع قضایی حدود دو ماه طول خواهد کشید و بعد از آمدن گزارش نیز چون اطلاعات آن محرمانه است نمی‌توانیم با رسانه‌های عمومی همکاری داشته باشیم.»

او در ادامه می‌گوید: «ما اولین استانی هستیم که قرار است به صورت مستمر از شهرستان‌ها بازبینی کنیم. تابستان امسال شهر آباده که در شمال استان قرار دارد انتخاب شد و در بازرسی بعدی لارستان و گراش که از شهر‌های جنوبی استان هستند، انتخاب شدند. دلیل انتخاب این شهرها نیز دور بودن از مرکز استان است تا با این بازرسی هم در جریان عمل‌کرد ارگان‌های مربوطه باشیم و هم راه‌های ارتباطی بیشتری با مردم این مناطق ایجاد کنیم تا آن‌ها نیز در جریان باشند که می‌توانند شکایات خود را با اداره‌ی کل بازرسی استان مطرح کنند.»

بازرسان استانی در اولین سفر خود به گراش، عملکرد شهرداری و فرمانداری گراش را بازرسی کردند.

شهروندان می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سازمان بازرسی استان در شیراز پیگیری کنند. نشانی سازمان از این قرار است: شیراز، بلوار قدوسی شرقی، نبش کوچه ۳، کد پستی ۸۵۶۸۶-۷۱۸۹۴ ، شماره تلفن ستاد خبری سازمان ۱۳۶، تلفن سازمان ۲-۳۸۳۲۳۲۰۱.سایت سازمان به نشانی fars.bazresi.ir نیز راه ارتباطی دیگر شهروندان است.

Bazrasi

خروج از نسخه موبایل