نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تدارک‌ها برای روز میثاق با امام زمان (عج)

گریشنا:آزمون سراسری معارف مهدویت و برنامه‌های و مراسم‌های متنوع دیگری همزمان با سراسر کشور درشهرستان گراش برگزار می‌شود.
به گزارش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گراش؛ این آزمون برای اولین بار در کشور با حضور حدود ۹ هزار نفر همزمان با جشن آغاز امامت مهدی موعود(عج) و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، با هدف سنجش آموخته‌های علاقمندان به معارف مهدویت، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار خواهد شد.
این آزمون در پنج حوزه از استان فارس اجرا می‌شود،در شهرستان گراش،پنجاه نفر که تا تاریخ پانزدهم آذر در پورتال جامع مهدویت ثبت نام کرده‌اند در این آزمون که ساعت ۸ صبح روز جمعه دوازدهم دی‌ماه درحسینیه حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود، شرکت خواهند داشت.

به همین مناسب مسابقه ای نیز با همین نام از متن و ترجمه‌ی زیارت آل‌یاسین طرح شده که به دوازده نفر از افرادی که به سوالات پاسخ صحیح بدهند جوایزی اهدا خواهد شد، سوالات این مسابقه در سطح شهر توزیع شده است.
از  ویژه‌برنامه‌های مهدوی دیگر که نهم ربیع الاول، همزمان با روز میثاق با امام زمان(عج) در شهرستان گراش به اجرا در خواهد آمد می‌توان به سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوحی از مرکز تخصصی مهدویت، از روز سه‌شنبه، نهم دی تا پنج‌شنبه دوازدهم دی ماه به همراه مدیحه‌سرایی مداحان گراشی اشاره کرد.

هم‌زمان با مراسم شب‌های دوم و سوم مسابقه‌ی نقاشی با موضوع امام زمان(عج) ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در یکی از سالن‌های حسینیه حضرت ابوالفضل‌(ع) برگزار می‌شود و همچنین قرائت میثاق‌نامه به صورت دسته‌جمعی، توزیع ۳۱۳ شاخه گل نرگس و نمایشگاه کتاب مهدویت از دیگر برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده است. این مراسم با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ، هیات امنا حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و بیت النور برگزار می‌شود.

مسابقه مقاله نویسی،داستان نویسی، روزنامه‌دیواری و وبلاگ‌نویسی ویژه دانش‌آموزان نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به همین مناسبت اجرا می‌شود.

همچنین از ارادتمندان به منجی عالم بشریت(عج) دعوت می‌شود تا در مراسم دعای ندبه، صبح جمعه، دوازدهم دی ماه، ساعت ۶:۳۰ دقیقه در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) حضور داشته باشند.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل