نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اولین باغ شهری‌های غیر مجاز تخریب شدند

گریشنا: با رای دادگاه، امروز دو مورد از ساخت‌وسازهای غیرقانونی باغ شهری در گراش تخریب شد.

به گزارش قاسم ایزدیان، مدیر دفتر خبری گراش، صبح امروز نهم دی‌ماه و با حضور رئیس حوزه قضایی شهرستان گراش، فرماندهی انتظامی شهرستان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، معاونت پیشگیری، نماینده فرماندار، نماینده حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی و نمایندگان دادگاه، نخستین تخریب محدثات غیرِ مجاز باغ شهری در گراش انجام گردید.

در این مراسم که تحت نظارت ریاست حوزه قضایی این شهرستان انجام شد، در یک قطعه از اراضی ملی زراعی که محصور شده بود و محدثاتِ مغایر با قوانین درآن ایجاد گردیده و به صورت باغ شهر تفریحی و شخصی در آمده بود، عملیات قلع و قمع انجام شد. همچنین دیوارکشی قطعه دیگری از اراضی مشابه نیز تخریب گردید.

محمدرضا انصاری رئیس حوزه قضایی و قاضی اصدار حکم در گفتگو با ایزدیان اظهارکرد: «این محدثات به صورت غیرمجاز و بدون طی مراحل قانونی، دیوارکشی و در آن ایجاد ساختمان شده؛ و علی‌هذا ما بنا داریم کلیه باغ شهرهای مشابه را که از یک سو باعث مهدور شدن اراضی کشاورزی گردیده و از سوی دیگر به انجام تغییر کاربری غیر قانونی پرداخته‌اند، در آینده قلع و قمع کنیم، تا از این طریق هم اعمال قانون منظور شود و هم از تغییر کاربری اراضی زراعی که به صورت غیرمجاز انجام گرفته جلوگیری کنیم و از این اراضی به صورت جد صیانت گردد.»

خروج از نسخه موبایل