نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پیام نور اوز بین‌المللی شد

گریشنا: دانشگاه پیام نور اوز بین‌المللی شد و به زودی دانشجویان می‌توانند رشته‌های متعدد کارشناسی ارشد را نیز در این دانشگاه طی کنند.

بر اساس خبر منتشر شده در سایت عصر اوز؛ «دانشگاه پیام نور مرکز اوز یکی از جامع‌ترین مراکز کشور است.» این مطلب را رئیس دانشگاه پیام نور کشور در بازدید از این مرکز اعلام کرد و در ادامه گفت:«پیوند مردم و دولت و خیرخواهی  و علم دوستی مردم را در دانشگاه پیام نور مرکز اوز می‌توان به وضوح ملاحظه کرد.»

دکتر ابوالفضل فراهانی افزود:« به طورکلی در سازمان پیام نور، ما از مردم اوز عقب‌تر هستیم. و در حقیقت مردم اوز در توسعه کمی و فراهم‌سازی زمینه‌های کیفی از ما جلوتر هستند. و باید جبران کنیم.» فراهانی با اشاره به این که دانشگاه پیام نور مرکز اوز و سایر دانشگاه‌ها در بعد کمی گسترش یافته‌اند گفت:«ما باید تمام تلاش خویش را در بعد کیفی قرار دهیم. و به طور نظاممند وارد توسعه کیفی هم شده‌ایم.»

رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت:« با توجه به پیشرفت‌های کمی و کیفی دانشگاه پیام نور مرکز اوز پرونده بین المللی شدن این دانشگاه در کمیسیون مربوطه مطرح و مورد تایید قرار گرفته است. و موضوع در وزارت علوم و فن‌آوری نیز تائید و به زودی رشته‌های متعدد کارشناسی ارشد تاسیس و دانشگاه پیام نور مرکز اوز بین‌المللی می‌شود.»

دانشگاه پیام نور مرکز اوز در سال ۱۳۷۵ تاسیس و دارای ۳ هزار دانشجو و ۲۷ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و ارشد بوده که در زمینی به مساحت ۷ هکتار و ۶ هزار مترمربع زیربنا تاسیس شده است.

خروج از نسخه موبایل