نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دو تصادف در راه شیراز

گریشنا: دو تصادف،هفت نفر از همشهریان گراشی را به بیمارستان کشاند. تصادف اول بیست‌وچهارم آبان در جاده‌ی قیر‌وکارزین و تصادف دوم، دیشب بیست‌وپنجم آبان ماه بعد از پلیس راه جهرم اتفاق افتاد.

به گزارش فاطمه ابراهیمی؛ محمدجواد پورشمسی فرزند حاج ماندنی پورشمسی به همراه مادر، همسر، مادر و مادربزرگ همسرش، روز جمعه، بیست‌وچهارم آبان، به مقصد شیراز در حال حرکت بودند که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه، خودرو سمند آن‌ها با پژو ۲۰۶ به صورت شاخ به شاخ برخورد می‌کند. در اثر این تصادف،مهره‌های کمر و زانوهای محمدجواد بیست و چهار ساله آسیب دید و همسر او دچار پارگی لب و زبان و همچنین ضربه به قفسه سینه‌ شد. جراحات مادر محمدجواد در این تصادف بیشتر از بقیه بود او از ناحیه‌ی  هر دو دست،گونه‌ هر دو زانو و سر دچار شکستگی شده است و تا به حال چندین عمل به روی او انجام شده، طبق آخرین شنیده‌ها، او امروز بیست و پنجم آبان،در بیمارستان MRI شیراز بار دیگر به اتاق عمل خواهد رفت تا به روی او عمل زیبایی سر انجام شود.

مادر همسر محمدجواد نیز از ناحیه ران و لگن و مادربزرگ همسر او از ناحیه‌ی دست راست دچار شکستگی شده است. در حال حاضر این خانواده در سه بیمارستان MRI، اردیبهشت و چمران شیراز بستری هستند.

و اما دومین تصادف دیشب، ساعت دو بامداد اتفاق افتاد. در این حادثه نیز سعید برازنده راننده‌ی پژو ۲۰۷ به همراه دوستش محمدجواد حیدری، در حال رفتن به مقصد شیراز بودند که بعد گذر از پلیس راه جهرم به علت سرعت زیاد، کنترل ماشین از دست راننده خارج و ماشین واژگون می‌شود. سعید برازنده در اثر این اتفاق به علت ضربه به سر به کما رفت و او نیز امروز به اتاق عمل فرستاده شد و به گفته‌ی دوستش ناصر شیرین؛«عملی که به روی سر او انجام شد،عمل موفقیت‌آمیزی بوده است.» ناصر، دوست مشترک سعید و محمد جواد است او خودش را به جهرم رسانده، ولی تا امشب که سعید را به بخش آی سی یو منتقل کرده‌اند نتوانسته با او ملاقاتی داشته باشد.

حیدری هم بیست و چهار سال دارد و تنها از ناحیه‌ی دستانش جراحت دیده که با چند بخیه از بیمارستان مرخص می‌شود. خانواده هر دو نفر بعد از ظهر امروز خودشان را به بیمارستان پیمانیه جهرم رساندند.

خروج از نسخه موبایل