نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مدال‌آوری میلاد عباس زوج برای شیرازی‌ها

گریشنا: میلاد عباس زوج در مسابقات پینگ‌پنگ منطقه یک دانشگاه‌های آزاد کشور، برای دانشگاه آزاد اسلامی شیراز کسب مقام کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ شهرستان گراش؛ این بازی‌ها در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان در لامرد برگزار شد، در روز نخست، بازی‌های تیمی برگزار شد که در بین هشت تیم شرکت‌کننده، تیم شیراز در فینال با برد برابر مرودشت به مقام اول رسید. میلاد عباس زوج یکی از چهار بازیکن تیم دانشگاه آزاد شیراز بود.
در روز دوم و در بازی‌های انفرادی که ۲۷ بازیکن در آن حضور داشتند، بار دیگر این شیرازی‌ها بودند که مقام‌های اول و دوم را کسب کردند. عباس زوج در بازی فینال برابر هم تیمی خود محمد شهریاری قرار گرفت که این بازی را به حریف واگذار کرد و در رده دوم قرار گرفت.
عباس زوج سال گذشته نیز در این بازی‌ها که در نی ریز برگزار شده بود حضور داشت و توانست در هر دو قسمت تیمی و انفرادی مقام سوم را کسب کند. او پیش از این نیز در بازی‌های دانش‌آموزی آموزشگاه‌های استان در شیراز در سال ۸۹ به مقام قهرمانی انفرادی رسیده بود.

همچین مرتضی موغلی و علی رضا جعفر زادگان دو نماینده داوری از گراش نیز در بین هشت داور این بازی‌ها حضور داشتند. موغلی داور هر دو بازی فینال انفرادی و تیمی بود و جعفر‌زادگان هم دو بازی انفرادی و تیمی نیمه نهایی را قضاوت کرد. هر دو داور، مدرک درجه دو داوری پینگ‌پنگ دارند و موغلی از سال ۸۷ و جعفرزادگان از سال ۸۹ کار قضاوت را برعهده دارند.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل