نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

روز جمعه هلال احمر برای صدرنشینی می‌جنگد

گریشنا: تیم فوتبال هلال احمر  در ادامه بازی‌های خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان (طرح آسیا ویژن)، روز جمعه ساعت ۲:۳۰ در ورزشگاه شهدای گراش به مصاف تیم پادنا از میمند خواهد رفت. هلال احمر از سه بازی گذشته خود صاحب یک پیروزی و دو تساوی شده است، و می‌کوشد با پیروزی در این دیدار خانگی، موقعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، این تیم که حضور چندین ساله در مسابقات استانی و کشوری دارد، امسال برای قهرمانی در این بازی‌ها و صعود به دسته ۳ کشور کاری بس دشوار در پیش خواهد داشت: «امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی، حمایت مسولین شهرستان و خیرین گرامی که همیشه یار و یاور ورزش‌کاران بوده‌اند و نیز حضور پرشور تماشاگران گراشی این امر مهم تحقق یابد. ضمن این که جا دارد از زحمات محسنی، رییس جمعیت هلال احمر و همکاران پرتلاش‌شان مخصوصا مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، تقدیر و تشکر نماییم.»

مسئول روابط عمومی باشگاه همچنین خبر می‌دهد که تیم هلال احمر در مسابقات لیگ برتر استان در هر دو رده‌ی سنی جوانان و نوجوانان نیز حضور دارد. قرعه‌کشی این مسابقات انجام شده است و بازی‌های نوجوانان با حضور ۸ تیم و جوانان با حضور ۹ تیم به صورت دوره‌ای، رفت و برگشت، از چند روز دیگر شروع خواهد شد.

این باشگاه از عموم طرف‌داران و علاقه‌مندان دعوت می‌کند برای تماشای دیدار دو تیم هلال احمر و پادنا میمند روز جمعه ساعت ۲:۳۰ عصر به ورزشگاه شهدا گراش بیایند.

خروج از نسخه موبایل