نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کتاب بخوانید، به کربلا بروید

گریشنا: به مناسبت عید غدیر خم، کتاب «جاذبه و دافعه علی (ع)» موضوع مسابقه کتابخوانی در گراش است. برگزیدگان این مسابقه هدیه سفر هوایی به عتبات عالیات را دریافت می‌کنند.

به گزارش سایت اداره اوقاف و امورخیریه گراش (+) حجت الاسلام والمسلمین سعید زین الدینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گراش گفت: به مناسبت سالروز واقعه غدیر خم و عید ولایت این اداره در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد مهدی موعود (عج) جهت ترویج فرهنگ علوی مسابقه کتابخوانی میثاق با موضوع غدیر و امیر المومنین علی (ع) در سطح شهرستان برگزار کند.

کتاب مرجع جهت شرکت در این مسابقه ، جاذبه و دافعه علی (ع) از مجموعه آثار استاد شهید مرتضی مطهری است. رییس اداره اوقاف گراش در مورد جوایز این مسابقه گفت: به پنج نفر از برندگان مسابقه که به قید قرعه انتخاب می شوند هزینه کامل سفر هوایی به عتبات عالیات و به هجده نفر نیز بسته‌های فرهنگی ارزشمندی که شامل کتاب مفاتیح الحیات آیت الله جوای آملی می باشد اهداء می‌شوذ.

این مسابقه روز دوشنبه بیست و یکم مهر ماه همزمان با عید غدیر خم راس ساعت ۴:۳۰ دقیقه بعدظهر در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود. آزمون برادران در حسینیه ولی عصر (عج) و آزمون خواهران در حسینیه ۱۴ معصوم و دبیرستان کوثر خواهد بود.  روز بیست و پنجم مهر ماه با برگزاری قرعه‌کشی در نماز جمعه برندگان مسابقه تعیین خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل