نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فرماندار: سیمای شهر در جشن‌های قربان و غدیر سرزنده باشد

گریشنا: فرماندار گراش در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر بر سیمای شاد و سرزنده شهر و برگزاری جشن‌های این اعیاد در روستاها تاکید کرد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری شهرستان گراش، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت دهه امامت و ولایت به ریاست اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش و با حضور اعضای ستاد بزرگداشت غدیر در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. 

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه غدیر نقطه وحدت بین مسلمانان است، تصریح کرد: وضعیت جهان اسلام و خاورمیان ناآرام است و دشمنان اسلام در راس آن استکبار جهانی در تلاش است تا اختلافات بین شیعه و سنی را افزایش دهد و با ترفندها مختلف در صدد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است.

اصغر فرودی با بیان اینکه مردم شهرستان گراش مانند سال های گذشته برای نکوداشت دهه امامت و ولایت در صحنه حضور دارند، خاطر نشان ساخت: باید تلاش کرد سیمای شهر در جشن اعیاد قربان و غدیر شاد و سرزنده باشد.

وی گفت: حضور مردم در آیین های مذهبی نقش آفرین است و همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند تا در ارائه برنامه های معنوی در سطح شهر همکاری کنند.

فرماندار گراش تمسک به ولایت و امامت را رمز پیروزی امت اسلامی عنوان کرد و افزود: تتبین فرهنگ غدیر در بین نسل جوان جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد و امروز گسترش فرهنگ غدیر وظیفه همگانی است.

فرودی با تاکید بر لزوم تبیین واقعه غدیر برای مردم، اضافه کرد:جشن عید غدیر به عنوان بزرگترین عید باید با شکوه خاصی برگزار شود و در این راستا برگزاری مراسم جشن و شادی در روستاها نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

در این جلسه نظرات و پیشنهادات  اعضای ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حضور سخنرانان برجسته ، برگزاری مراسم جشن، برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی، نصب پارچه و چراغانی سطح شهر، تکریم سادات و سخنرانی در مساجد و تکایا از جمله مصوبات این نشست بود.

خروج از نسخه موبایل