نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

به سوی تربیت مهدوی در همایش به سوی ظهور

گریشنا: دوازدهمین گردهمایی مهدویت با حضور  حجت‌الإسلام و المسلمین حیدری کاشانی، کارشناس برنامه­‌های مهدویت و سمت­‌خدا در شهرستان گراش برگزار می­‌شود.

ویژه برنامه­‌ی مهدویت و منتظران حضرت مهدی(عج) با همکاری هیأت عاشق مهدی(عج)، دوازدهمین گردهمایی خود را در قالب سبک زندگی خانواده و تربیت مهدوی از تاریخ چهاردهم مهر ماه به مدت چهار شب با حضور حجت­‌الإسلام­ والمسلمین حیدری کاشانی، کارشناس برنامه‌‌های مهدویت و سمت‌خدا، و مداحان شهرستان در حسینیه‌ی حضرت ولی­عصر(عج) برگزار خواهد شد.


همچنین برنامه­‌هایی از جمله جشنواره فرهنگی ورزشی خورشید مهر که ویژه دانش‌‌آموزان مقطع ابتدایی است هم در پارک لاله اجرا می‌­شود.

همایش مادران و دختران مهدوی نیز در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)  و همایش جوان منتظر هم در محل مسجد حضرت ولی عصر(عج) در انتظار اجراست.

و همچنین در مصاحبه‌ای که با آقای عبدالرسول افشار، مسئول هیأت فرهنگی عاشقان مهدی (عج) و معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان گراش در رابطه با این گردهمایی بود او دلیل تأخیر این گردهمایی را اینگونه توضیح داد: «با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال، وایام امتحانات دانشگاه و دبیرستان با پیشنهاد و تصویب هیأت امناء ،دوازدهمین گردهمایی به سوی ظهور با تاخیر در مهرماه برگزار می گردد.»

افشار هدف از این برنامه را در آگاه شدن جوانان نسبت به دنیا دید و در ادامه گفت که امسال دوازدهمین گردهمایی بسوی ظهور برگزار می‌شود.

او در پاسخ به اینکه چه افراد یا نهادهایی در اجرای این برنامه کمک‌‌رسان بوده‌اند گفت: «برای برگزاری برنامه ، امسال نهادها و ارگان های مختلفی از قبیل شورای اسلامی شهر،اداره اوقاف-ناحیه مقاومت بسیج-هیأت رزمندگان-مجمع القرآن فاطمیون-هیأت امنا حسینیه حضرت ولیعصر(عج)-باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان-باشگاه بدنسازی امید- معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش-بسیج دانش آموزی-بیت النور و پرده سرای دیبا هیأت و بنیاد را مورد مساعدت خود قرار می دهند. باشد که مورد عنایت و توجه حضرتش قرار بگیرد.

 

خروج از نسخه موبایل