نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پست گراش در بین ۳۶ باجه منتخب کشور

اداره پست شهرستان گراش در شش ماه اول سال از نظر عملکرد تحقق درآمدی و تعهدات پستی به همراه باجه مرکزی پست شیراز، به عنوان نمایندگان فارس در بین ۳۶ باجه برتر کشور انتخاب شد. شاکر آشفته مدیریت اداره پست شهرستان گراش با اعلام این خبر ادامه داد: «هر چند اداره پست گراش از لحاظ امکانات وضعیت مطلوبی ندارد، که بیشتر به خاطر نوپایی شهرستان است. با این حال تلاش‌هایی شده تا اولین اصل که اختصاص شبکه پستی است تا آخر سال تجهیز شود.» پست گراش تنها شهرستان فارس است که شبکه پستی آن تجهیز نشده است. به جز این مشکل اداره پست به دلیل به توافق نرسیدن با شهرداری جهت مبلغ قرارداد، هنوز مشکل پلاک‌کوبی کل شهرستان (سه هزار خانوار) را پیش‌رو دارد.

با این حال با اضافه شدن دو نیرو به اداره پست، از سال آینده امید بهتر شدن امکانات این اداره می‌رود. از کارهای انجام شده در این مدت می‌شود به فعال شدن دفاتر ICT روستایی اشاره کرد. هم‌اکنون ۳ دفتر فعال شهری در حال فعالیت است. هر چند مشکل بعد مسافت و کمبود امکانات در این مورد مشکلاتی را بوجود آورده است.

گفتنی است امتیاز خط مبادله لار به خنج از طرف پست استان به پست گراش واگذار شده است. از این بعد مرسولات مبادله شده بین لار و خنج از پست گراش می‌گذرد.

خروج از نسخه موبایل