نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نگاهی به بازی‌های هفته دوم لیگ فوتبال گراش

در دومین هفته تیم‌های اتحاد، شهدا، شاهین و پرسپولیس نوین با چهار امتیاز رقابت نزدیکی دارند. این در حالی است که باید دید امتیاز برد شهدا و مساوی پرسپولیس نوین برابر پیروزی چطور محاسبه می‌شود. به گفته رئیس هیات فوتبال گراش تیم پیروزی به علت شرکت در مسابقات لیگ استان از ادامه رقابت‌ها انصراف داده. به هر حال لیگ با یک تیم کمتر به رقابت‌های خود ادامه می‌دهد. نتایج بازی‌های هفته دوم به این شرح است:

استقلال ۲، گراش جوان ۱

گل‌های استقلال توسط محمدصدق شبانی و گل گراش جوان توسط سعید ارژنده به ثمر رسید. داوری این بازی را مهدی موغلی با کمک عبدالرضا حسین‌پور، بهمن ثابت و شاکر آشفته به عهده داشت.

مقاومت ۱، پرسپولیس نوین ۲

مهدی پاپاغی و مصیب فرهاد‌نژاد برای پرسپولیس گل‌زنی کردند و مجتبی کهندلی گل مقاومت را زد. محمد کاظم عابد، مجید افشار، مهدی آذرافروز و مرتضی آشفته داوران این بازی بودند.

ستاره‌آبی ۰، شاهین۲

دو گل شاهین را تک مهاجم این تیم زد. داوری این بازی به عهده بهمن ثابت بود که مهدی کهندلی، عبدالرضا حسین‌پور و حمید عبدالی او را همراهی کردند.

پیروزی ۲، شهدا ۳

محسن محسن‌فرد، قاسم ارشدی و سید مصطفی موسوی برای شهدا و قاسم سیاح و مصطفی گوشه‌نشین برای پیروز گل زدند. عبدالرضا حسین‌پور، مهدی چوبین، مرتضی آشفته و حمید عبدالی داوران این بازی بودند.

امشب نیز در آغاز هفته سوم تیم‌های استقلال و پرسپولیس نوین بازی دارند و فردا شاهین و گراش‌جوان سومین بازی خود را انجام می‌دهند. بازی‌ها از ساعت ۲۱:۴۵ شروع می‌شود.

خروج از نسخه موبایل