نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چرا مجمع عمومی کاداگ و تقدیر از نخبگان برگزار نشد؟

مجتبی اسدی: مجمع عمومی کاداگ و همایش تقدیر از رتبه های برتر کنکور امسال برگزار نشد.

تابستان ۹۱ مجمع عمومی کاداگ پس از چند سال وقفه و بی‌فعالیتی برگزار شد و کاداگ مجددا شروع به کار کرد. طبق قوانین کاداگ هر دو سال یک بار باید مجمع عمومی برگزار شود که با انتخابات و رای گیری اعضا جدید کاداگ تعیین شوند، بر این اساس تابستان امسال باید برگزار می شد که نشد! (بنده به همراه جمعی از جوانان فعال قصد برنامه ریزی برای کاداگ داشته ایم اما چه سود که مجمعی برگزار نشد)

و اما همایش تقدیر از رتبه های برتر کنکور، بودجه این همایش آماده بوده است که اعضا کاداگ پیشنهاد برگزاری این همایش را به گروه محمدامین نوبهار می دهند که به دلیل درگیر بودن با جشنواره پلک آفتاب این پیشنهاد رد می‌شود، این عمل امین نوبهار درست بوده است اما چرا کاداگی ها این پیشنهاد را به گروه‌های دیگر نداده‌اند؟ مگر گروه‌های دیگری وجود ندارد که بتوانند همایش برگزار کنند؟ بنده در این باره با افرادی صحبت کرده‌ام که آنها از آماده بودن بودجه این همایش بی اطلاع بوده‌اند و می‌گفتند اگر آن موقع (زمانی که به امین نوبهار پیشنهاد داده شده) به ما اطلاع داده می‌شد، ما این همایش را برگزار می‌کردیم!

افراد مورد انتقاد بنده، اعضا شورای مرکزی کاداگ هستند. امیدوارم سال آینده تدابیر بهتری اندیشیده شود و این مسائل مجدد تکرار نشود.

خروج از نسخه موبایل