نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خلیلی سزاوار افتتاح‌های چندباره نیست

گریشنا: این یادداشت نوشته‌ی نماینده مردم در شورای اسلامی دهستان خلیلی است که با عنوان «خلیلی دورافتاده از نگاه مسئولین» امروز در سایت خبری و مردمی فداغ منتشر شده است؛ و برای اطلاع خوانندگان گریشنا بازنشر می‌شود.

 دهستان خلیلی به مرکزیت روستای خلیلی با جمعیتی بالغ بر ٣۵٠٠ نفر جزء بخش مرکزی شهرستان گراش می باشد.

این نوشته که در ادامه می خوانید، صرفاً جهت اطلاع و توجه بیشتر مسئولین به دهستان خلیلی است که از سوی نماینده مردم در شورای اسلامی این دهستان؛ برای فداغ آنلاین سایت خبری و مردمی فداغ ارسال شده است.

دهستان خلیلی شامل روستاهای ؛ خلیلی، حسین آباد، بشیرآباد، حیدرآباد و لب‌اشکن است که شغل مردم آن نیز بیشتر کشاورزی دیمی و دام پروری می باشد.
کوه های تنگ خور در قسمت شمال و غرب روستای خلیلی واقع شده که آن نیز دارای چندین حلقه چاه گاز می باشد و این چاه ها بیشتر جزء شهرستان های لار و لامرد ثبت شده که از سهمیه دو درصدی آن استفاده می کنند و روستای خلیلی که از سه طرف و همچنین در نزدیکی خانه های مسکونی لوله های گاز عبور کرده است از نعمت گاز و سهمیه حق خود بی‌بهره است.

این روستای محروم با جمعییت ٢١٠٠ نفری از خود هیچ امکاناتی ندارد. کوچه های صعب العبور، نداشتن مرکز درمانی ، نداشتن مکان ورزشی مناسب برای جوانان ، نداشتن دبیرستان و . . .  از مهمترین مشکلات خلیلی می باشد.

مسئولین شهرستان گراش تا الان سعی نکرده‌اند مشکلات روستای خلیلی که حدود ١۵٠ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد را حل کنند. امیدوار است مسئولین شهرستان نیم نگاهی هم به این روستای دور افتاده و محروم داشته باشند تا حداقل در هفته دولت که به این روستا سفر می کنند، چندین پروژه برای افتتاح یا کلنگ زنی داشته باشند و مجبور نشوند یک نمازخانه را که توسط خیّرین ساخته شده  برای چندمین بار افتتاح کنند!!!

خروج از نسخه موبایل