نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جشن تولد یک رییس دانشگاه خاکی و گرم

Dr Moqtaderi گریشنا: دکتر قاسمعلی مقتدری مرد گرم‌خوی متولد مردادماه و یکی از چهره‌ های علمی و فرهنگی منطقه، فردا سه‌شنبه ۲۶ مردادماه، شمع‌های کیک تولدش را در برنامه آیین چراغ فوت خواهد کرد. دکتر مقتدری را بسیاری از شاگردان‌اش، چه دانش‌آموزان قدیمی در دبیرستان و چه دانشجویان کنونی در دانشگاه‌های گراش و اوز، به سخت‌کوشی و شاگردنوازی می‌شناسند.

دکتر مقتدری در تابستان گرم سال ۱۳۴۵ در گراش متولد شد و دوره‌ی ابتدایی را در مدرسه‌ی برق روز، دوره‌ی راهنمایی در مدرسه‌ی ابدی و دوره دبیرستان را در رشته‌ی انسانی و در دبیرستان حاجی‌پور سپری کرد. آقایان پرچمی، شهید ناصر سعادت و حسین انصاری از معلم‌های او در دوران تحصیل بودند و محسن‌زاده، اکبری و قاسم مقدسی نیز هم‌شاگردی و دوستان او بودند که در حال حاضر نیز به عنوان فرهنگی مشغول به کار هستند.

مقتدری در سال ۶۴ در رشته‌ی جغرافیا وارد دانشگاه تربیت معلم تهران شد و لیسانس خود را از این دانشگاه گرفت. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۴ نیز در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی ژئومورفولوژی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه تحصیل داد؛ و سال ۷۸ تا ۸۳ نیر در دانشگاه تهران در رشته‌ی جغرافی آب و هوا‌شناسی دکتری خود را گرفت.

او چند ترم نیز در دانشگاه آزاد لار رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی را گذرانده است.

مقتدری از سال ۶۸ وارد آموزش و پرورش شد و به عنوان معلم در دبیرستان‌های اسدی، حاجی‌پور و کوثر تدریس کرد. اما بعد از مدتی برای ادامه تحصیل از آموزش و پرورش استعفا داد و بعد از آن در کسوت استادی به دانشگاه پیام نور اوز رفت و اکنون ده سال است که ریاست این دانشگاه را به عهده دارد. تدریس در دانشکده‌ی آزاد گراش و دانشگاه شیراز از نیز در کارنامه‌ی فعالیت‌های او می‌توان یافت.

او سال ۶۹ با زهرا قربانی ازدواج کرد و ناصر، علی‌رضا و فاضل، ثمره‌ی این ازدواج است.

برنامه آیین چراغ به مناسبت تولد این چهره دانشگاهی با حضور جمعی از آشنایان و دوستان او فرداشب ساعت ۸:۳۰ در موسسه فرهنگی هنری هفت برکه گراش برگزار می‌شود. چنان‌چه مایل به شرکت در این محفل هستید، با شماره تلفن ۲۲۲۹۹۷۰ موسسه هماهنگی فرمایید.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل