نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مجله نخل فارس در زمین فرهنگ می‌روید

گریشنا: مجله «نخل فارس» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی امیر حمزه مهرابی در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

دکتر امیر حمزه مهرابی در روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار گریشنا گفت: «مجوز این نشریه با گستره انتشار استان فارس در زمینه فرهنگی و ترتیب انتشار ماهنامه است. در جلسه مورخ ۵ بهمن ۱۳۹۲ هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار این نشریه موافقت شد.»

مهرابی گفت: «دفتر مرکزی این نشریه در شیراز خواهد بود و قرار است ویژه نامه‌ای با همین نام در گراش نیز منتشر شود. طبق قانون مطبوعات هر یک از شهرستان‌های استان فارس می‌توانند زیر نظر این نشریه، ویژه‌نامه‌ای داشته باشند.»

رییس فعلی دانشگاه علمی-کاربردی واحد قم گفت: «بحمدالله مقدمات لازم برای انتشار منظم این نشریه در سطح استان فارس و «ویژه‌نامه گراش» فراهم شده است، گفتگوهایی با افراد گوناگون برای سردبیری و مدیریت هریک از سرویس‌ها انجام شده و این افراد تقریبا تعیین شده‌اند. پس از تهیه مکان دفتری در شیراز و گراش، در نظر داریم پیش‌شماره‌های نشریه را از حدود مهرماه منتشر کنیم.»

پیش از این علی‌اصغر حسنی نخستین گراشی بود که مجوز یک نشریه مستقل را دریافت کرد. مجوز نشریه «عاشقان ولایت» با زمینه فرهنگی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ صادر شد. (+) اما هیچ‌ گاه شماره‌ای از این نشریه منتشر نشده است. دیگر نشریات فعال در شهرستان گراش به صورت ویژه‌نامه نشریات استانی یا سراسری منتشر شده‌اند.

خروج از نسخه موبایل