نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ماه رمضان و یک شهر جشن

گریشنا: با فرا رسیدن پانزدهم رمضان و هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن و شادی در حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری گراش برگزار شد.

هیات رزمندگان اسلام و هیات امنای مسجد حضرت ولی عصر (عج) در شب ولادت امام دوم شیعیان ساعت ۷:۳۰ در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) مراسم جشنی را برگزار کردند. حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ جواد فخاری سخنران و حاج محمد عابدی‌یا از مشهد مقدس به عنوان مداح در این برنامه حضور داشتند.

به همین مناسبت همچنین دیشب بیست‌ویکم تیرماه در محل حسینیه اعظم مراسم جشن با مداحی شروع شد و با سخنرانی و پخش شربت و شیرینی و برپایی مسابقه و اهدا جوایز به پایان رسید.

در برنامه‌ی دیگری با همکاری سپاه پاسداران و واحد فرهنگی پارک شهر جشن میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در پارک شهر شادی گراش برپا شد،در این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم و سخنرانی استاد خسرو حسن‌زاده مراسم مولوده‌خوانی و شعر‌خوانی اجرا شد و در پایان با طرح سوال و برگزاری مسابقه به نفرات برتر جوایزی اعطا گردید.

هیات محبین حضرت علی‌اکبر(ع) نیز در ساعت ۱۰ شب، بیست و یکم تیرماه این ولادت خجسته را در مسکن مهر جشن گرفتند.

«جشن بزرگ بدر رمضان» عنوان ویژه‌برنامه‌ی دیگری است که امشب بیست‌ودوم تیر ماه با همکاری فرهنگسرای آفتاب تابان، شهرداری و کانون فرهنگی روایت آفتاب ساعت ۲۲ جنب شهرداری و در محل فرهنگسرای آفتاب تابان برگزارخواهد شد. مولودخوانی،سخنرانی، مشاعره، موسیقی،شعبده‌بازی، پذیرایی و … از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود.

خروج از نسخه موبایل