نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قاتل در کمتر از دو ساعت دستگیر شد

گریشنا: درگیری بین دو تبعه‌ی افغان در منزلی در گراش، یکی از آنها را به جهان باقی فرستاد و دیگری را به زندان. قاتل تنها ۱۸ سال سن دارد، و به دلیل اختلافات قبلی با مقتول او را به ضرب چاقو از پا در آورده بود. تلاش پزشکان برای نجات مقتول در بیمارستان ناکام ماند.

سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی شهرستان گراش در تشریح این خبر گفت: «مامورین انتظامی شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از یک فقره مراجعه به در اورژانس بیمارستان بر اثر چاقوخوردگی اطلاع یافتند. بلافاصله مامورین جهت بررسی به محل عزیمت شدند، و مشاهده گردید فردی به هویت ع. م. تبعه افغانستان در بخش اورژانس بستری و تحت مداوا می‌باشد. در تحقیقات انجام شده مشخص شد مضروب در داخل منزل در اثر نزاع و در‌گیری به وسیله چاقو از ناحیه سینه توسط فردی هم‌وطن‌اش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. اقدامات پزشکی در جهت درمان وی در اتاق عمل بیمارستان توسط پزشکان متخصص انجام شد، لیکن به علت شدت جراحت وارده و به دلیل پارگی عضله قلب و خون‌ریزی، جان خود را از دست داد.»

سرهنگ انصاری در توضیح عملیات سریع دستگیری قاتل گفت: «با توجه به حساسیت موضوع، پس از شناسایی و انجام تحقیقات لازم، ماموران برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند، و طی یک عملیات غافل‌گیرانه قاتل ۱۸ ساله به هویت م. ش. را در مخفیگاه خود در یکی از محلات شهر گراش دستگیر کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت دادند.»

فرماندهی انتظامی شهرستان گراش از شهروندان درخواست نمود در جهت شناسایی و جمع‌آوری اتباع بیگانه غیر مجاز و با مشاهده هر گونه موارد مشکوک، به منظور بالا بردن ضریب امنیتی و ایجاد امنیت پایدار در شهرستان، با تماس با شماره‌ی ۱۱۰ پلیس را یاری و مساعدت نمایند.

خروج از نسخه موبایل