نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جعفرپور دو ساعت در بیمارستان گراش

گریشنا: دکتر جمشید جعفرپور در بازدید دو ساعتی خود از بیمارستان گراش، اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان گراش را بسیار خوب توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گراش در ابتدا نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و اصغر فرودی فرماندار گراش از قسمت‌های مختلف بیمارستان بازدید و از روند اجرای طرح مطلع شدند. دکتر جعفرپور با حضور در بخش ترخیص، پرونده‌های ترخیص بیماران را مورد بررسی قرار داد و اجرای صحیح این طرح را تایید کرد.

دکتر جعفر پور و فرماندار گراش سپس در بخش‌های NICU، بخش جراجی مردان و بخش‌های بستری حضور پیدا کردند و ضمن عیادت از بیماران از نحوه برخورد کادر درمانی و نیز پرداخت هزینه و تهیه تجهیزات لازم با بیماران گفتگو کرد.

پس از بازدید از قسمت‌های مختلف، جلسه‌ای با حضور دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گراش، رییس، قائم مقام و مدیر بیمارستان و دبیران کمیته های طرح تحول نظام سلامت تشکیل شد که در این جلسه دکتر بهمنی ضمن خیر مقدم به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گراش و هیات همراه در خصوص بیمارستان و بخش‌های مختلف و نیز پروژه های در دست احداث توضیحات جامعی داد.

دکتر بهمنی با بیان برخی مشکلات موجود در شهرستان در بخش درمان و طرح تحول نظام سلامت، از دکتر جعفرپور خواست مشکلات موجود را منعکس و برای رفع مشکلات با همکاری و تعامل تلاش نمایند.

در پایان این جلسه نیز دکتر جعفر پور ضمن بیان این مطلب که رضایت کامل مردم از اجرای این طرح در بیمارستان گراش را می توان به وضوح از این سوالاتی که از بیماران پرسیده شد فهمید گفت: مسوولین علوم پزشکی گراش فراتر از وظیفه کاری در اجرای این طرح، وظایف انسانی و اخلاقی انجام داده‌اند و این طرح در بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش بسیار خوب در حال اجراست که لازم است از تدبیر مسوولین علوم پزشکی گراش تشکر کنم.

خروج از نسخه موبایل