نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

زیباکلام سخنران جشن حامیان دولت در گراش

گریشنا: صادق زیباکلام در مراسم گرامی‌داشت انتخابات ۹۲ در شهرستان گراش سخنرانی خواهد کرد. این مراسم را ستاد مردمی دکتر روحانی در انتخابات سال گذشته برگزار می‌کند.

به گزارش گریشنا ستاد مردمی حامیان روحانی در گراش یک سال پس از برگزاری انتخابات با برگزاری جشنی سالگرد این مراسم را یادآوری می‌کند. سخنران دعوت شده دکتر صادق زیباکلام عضو هیات دانشگاه تهران است. سخنرانی فرماندار، تقدیر از اعضای ستاد روحانی پس از یک سال و همچنین معرفی فعالیت‌های یک ساله دولت در شهرستان گراش از برنامه‌های دیگر جشن امید است.

جشن امید ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ خردادماه در سالن همایش‌های دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

صادق زیباکلام از فعالین سیاسی پیش از انقلاب است. او پس از گرفتن دکترای شیمی یک بار دیگر به انگلستان بازگشت و از دانشکدهٔ صلح‌شناسی دانشگاه برادفورد انگلستان کارشناسی ارشد و دکترای خود را گرفت. زیباکلام از سال ۱۳۷۱ عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. او در سال‌های گذشته از حامیان هاشمی رفسنجانی بود که بعد از رد صلاحیت او در انتخابات سال۱۳۹۲ از حسن روحانی حمایت کرد. بعد از انتخابات زیباکلام از حامیان سرسخت دولت است و در شهرستان‌های گوناگون سخنرانی‌های منظمی را در حمایت از دولت انجام می‌دهد. دیدگاه‌های زیباکلام را می‌توانید در وب‌سایت رسمی او بخوانید.(+)

شهر گراش کمتر میزبان سخنرانان سیاسی است. بعد از سخنرانی احمد توکلی در آذرماه ۱۳۹۱(+)، زیباکلام از معدود شخصیت‌های سیاسی غیر دولتی است که برای سخنرانی به گراش می‌آید.

خروج از نسخه موبایل