نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نقش و نگار برتن دیوار شهر

shardari

گریشنا:اجرای طرح تایپوگرافی‌ و نقاشی‌های دیواری، چهره‌ی شهر را تغییر داد. 

به گزارش سایت شهرداری گراش؛ بار دیگر با نظر مساعد شورای شهر، دیوارهای شهر  با تایپوگرافی و نقاشی‌های دیواری تزئین شد.

در پی استقبال بسیار خوب شهروندان از طرح‌ها و نقاشی‌های دیواری اجرا شده در سطح شهر، شهرداری گراش بار دیگر دیوارهای نازیبا را رنگ‌آمیزی و طراحی کرد.

با توجه به اهمیت زیبایی شهری به خصوص در ورودی‌های شهر ، وجود تبلیغات دیواری و جاده‌ای در دو طرف ورودی‌های شهر چهره‌ی این مناطق از شهر را نازیبا ساخته بود، از این رو شهرداری گراش با طراحی‌های شکیل و چشم نواز بر روی دیوارهای حاشیه جاده ورودی شرقی این ورودی را چهره‌ای دیگر بخشید.

همچنین دیوارهای سایر مناطق در سطح شهر نیز رنگ آمیزی شدند. دیوار دبیرستان کوثر ، پشت پارک مسافر، کلبه رهگذر، بلوار خلیج فارس، بوستان یاران و… از جمله مکان‌هایی است که طراحی و رنگ آمیزی آن به اتمام رسیده است. این پروژه همچنان ادامه دارد.

طی تماس خبرنگار گریشنا با حسینی روابط عمومی شهرداری،او می‌گوید:«سه گروه در حال اجرای این طرح هستند، استاد قنبر‌‌پور و اسد آهنی یکی از این گروه‌ها هستند و ازنمونه کار‌های آن‌ها می‌توان به تایپوگرافی دیوار دبیرستان کوثر اشاره کرد. تیم آقای فردفانی گروه دوم را تشکیل می‌دهند اجرای نقاشی دیواری‌های ورودی شهر از طرف لار و ایران خودرو و دیوار اداره‌ی برق را این گروه انجام داده‌اند و گروه سوم گروه رضا امینی است که اگر دیوار کلبه رهگذر نظرتان را جلب کرده یعنی نمونه کار این گروه را نیز دیده‌اید.

خروج از نسخه موبایل