نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

رونمایی از چهره‌ی تازه‌ی بلوار معلم

گریشنا: هم‌زمان با شروع عملیات تعریض بلوار معلم،عملیات تعویض سیستم فاضلاب شهر در سرتاسر خیابان اصلی نیز شروع شد.

به نوشته سایت شهرداری گراش، بلوار معلم در حالی تعریض می‌شود که با تصویب شورا عملیات تعریض و تعویض سیستم فاضلاب شهر در سرتاسر خیابان اصلی شروع خواهد شد.

مهندس هاشمی مسئول واحد عمران شهرداری می‌گوید:«با توجه به شرایط باند سمت راست بلوار معلم و عدم نیاز این سمت از بلوار به فاضلاب عملیات تعریض و تعویض سیستم فاضلاب شهری را از این منطقه آغاز کردیم. در مرحله ی اول نیاز به جابجایی لوله کشی آب شهری داشتیم که عملیات حفاری آن آغاز شده است و در حال حاضر این مرحله به پایان رسیده و منتظر هستیم تا اداره‌ی آب شریان اصلی آب این بخش را وصل کند تا در فاز بعدی عملیات تک لبه گذاری آن آغاز شود.»

طی تماس خبرنگار گریشنا با اداره‌ی آبفا، عبدالحسین زیارتی یکی از کارکنان این اداره در این رابطه می‌گوید: «با هدف تعریض بلوار معلم،حدود سه متر از پیاده‌رو این بلوار به خیابان اضافه خواهد شد و برای این موضوع، جابه‌جایی لوله‌کشی آب شهری لازم بود. طی توافق‌های انجام شده قرار بر این شد تا عملیات کانال‌کشی توسط شهرداری انجام شود و بعد از آن کار لوله‌کشی با اداره‌ی آبفا باشد. عملیات لوله‌کشی و وصل شریان اصلی آب وقت زیادی لازم ندارد اما به دلیل آماده نبودن قسمت‌هایی از کانال، عملیات لوله‌کشی نیز چند روزی به تعویق افتاد. در حال حاضر با آماده شدن و تحویل کانال، لوله‌کشی از دیروز و در عرض دو روز انجام و به اتمام رسید و شریان اصلی این بخش وصل شده است.»

مهندس هاشمی، از همشهریان خواست با توجه به سنگین بودن این پروژه و ضرورت حضور تمامی ادارات مرتبط در این پروژه، صبور بوده و با نیروهای ادارات همکاری کنند.

خروج از نسخه موبایل