نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تجلیل از جوانان برتر در روز جوان

گریشنا: هم‌زمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در جشنواره تجلیل از جوانان برتر شهرستان در سالن آمفی تئاتر درمانگاه محمد رسول‌الله (ص) از دوازده جوان برتر شهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان، این مراسم پس از تلاوت کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، عسکری‌زاده روانشناس مرکز بهداشت و درمان به تفصیل در خصوص تحکیم بنیاد خانواده سخن گفت و بعد از آن فرودی فرماندار شهرستان ضمن تبریک حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: «جوانان ما همواره پیشتاز در عرصه علم،دانش و معرفت هستند و چنان‌چه تجربه و تدبیر بزرگان و انرژی و پتانسیل جوانان و ورزش نیز درکنار آن قرار گیرد جامعه سعادت‌مند خواهد شد.» 

مهندس فرودی توجه به نظم و برنامه ریزی در امور را از ضروریات زندگی جوانان برشمرد و بر تعامل و همدلی نسل جوان تأکید نمود. اجرای موسیقی توسط گروه  هنری پارسیان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان از دوازده جوان دختر و پسر برتر شهرستان تجلیل شد.

حامد عبدالهی در عرصه فعالیت‌های اجتماعی؛ حمید یحی‌پور، علمی پژوهشی؛ عارف غلامی، سرباز جوان؛ داریوش رسولی، جوان کشاورز؛ کیوان محسنی، فعال هنری؛ روح‌الله موسوی، قهرمان کونگ‌فو آسیا؛ سید احسان‌نژاد حسینی، طلبه جوان؛ طاهره فروزش، جوان با توانایی خاص؛ فاطمه رهنورد، قهرمان شنای فارس؛ و احمد‌رضا سالاری، حافظ قرآن، دوازده جوان برتری هستند که در این برنامه از آن‌ها تقدیر شد.

این همایش به همت و تلاش مرکز بهداشت ودرمان و اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

مهندس فرودی فرماندار، فرسوده معاونت فرمانداری، دکتر بهمنی رییس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر گلستان رییس بیمارستان امیر المومنین (ع) ، سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی، میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان و اسپرجانی بخشدار مرکزی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

خروج از نسخه موبایل