نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نونهالان گراش بر قله‌ی پینگ‌پنگ فارس

گریشنا: سه بازیکن از هشت بازیکن برتر نونهالان فارس از شهرستان گراش هستند. مسعود آخوندی بازیکن برتر پینگ‌پنگ فارس در رده سنی نونهالان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛شصت و چهار بازیکن در مسابقات انتخابی،آزاد و رده‌بندی دسته برتر نونهالان فارس ۱۶ خرداد در خانه پینگ پنگ شیراز به رقابت پرداختند که در این رقابت‌ها پینگ‌پنگ‌بازان گراش موفق ظاهر شدند.

در مسابقات آزاد که به صورت دو حذفی برگزار شد چهره سه نفر راه یافته به دسته برتر مشخص شد و سینا سرخی از گراش توانست بدون باخت به دسته برتر راه یابد و امیررضا جمالی دیگر بازیکن مرحله آزاد گراش نیز به مقام نهم رسید.

در مسابقات دسته برتر فارس هشت بازیکن برتر به صورت دوره ای باهم به رقابت پرداختند که مسعود درویشی,محمدمهدی آخوندی و سینا سرخی هر سه از گراش، هشت بازیکن دسته برتر را تشکیل می‌دادند.

در پایان محمدمهدی آخوندی توانست از هفت بازی خود شش پیروزی را به دست آورد و تنها در مقابل مسعود درویشی همشهری خود شکست را قبول کند. او با سیزده امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها رسید.
مسعود درویشی از گراش نیز با ۴ برد و ۳ باخت و ۱۱ امتیاز پس از عباس ارد از شیراز، در جایگاه سوم ایستاد و سینا سرخی با ۹ امتیاز مقام ششم را به خود اختصاص داد.
نفرات اعزامی گراش را محمدمهدی آخوندی،مسعود درویشی،سینا سرخی،امیررضا جمالی و محمدحسن سبزواری به مربیگری عبدالهادی و مرتضی موغلی و ابوالفضل دیباچی تشکیل می‌دادند.

 

خروج از نسخه موبایل