نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

همایش امید، جشن یک‌سالگی دولت روحانی

Rouhani 6

گریشنا: هواداران روحانی در گراش اولین سال‌روز پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را با برگزاری «همایش امید» جشن می‌گیرند.

این همایش قرار است روز جمعه ۲۳ خردادماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی برگزار شود.

مهدی مشتاقی، مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در انتخابات ۹۲ و رابط کانون هواداران روحانی در فارس، به خبرنگار گریشنا می‌گوید: «هدف ما از برگزاری این همایش، مرور اقدامات یک‌ساله‌ی دولت تدبیر و امید و ابراز حمایت از ادامه‌ی حرکت معتدل و امیدبخش رییس جمهور محبوب‌مان است. ضمن این که حضور نمایندگان دولت در شهرستان، فرصت خوبی برای آشنایی آنها با گراش و امکانات و کمبودها فراهم می‌کند.»

طبق گفته‌ی مهدی مشتاقی، حضور حسن فرج‌مندی، معاون کانون هواداران فارس، به عنوان یکی از مهمانان در این همایش قطعی شده است. مهمان دیگر همایش نیز یکی از این چهار نفر خواهد بود: محمدرضا تابش رییس کمیسیون اقلیت مجلس؛ محمد علی نجفی، مشاور رییس جمهور و  دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی؛ معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست؛ و مسعود سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش‌گری.

مشتاقی می‌گوید: «از همه طرف‌داران رییس جمهور محبوب‌مان، و همه کسانی که به اعتدال و امید باور دارند، دعوت می‌کنیم در برگزاری این جشن، چه از لحاظ مالی و چه اجرایی، از قبیل طراحی پوستر و انجام تشریفات، حضور داشته باشند.»

در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، حسن روحانی انتخاب اول مردم گراش (با ۳۹ درصد آرا) بود.

خروج از نسخه موبایل