نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افزایش پروازهای العربیه از فرودگاه لار

گریشنا: از دهم خردادماه، پروازهای شرکت هواپیمایی ایرعربیا در مسیر شارجه- لارستان- شارجه به چهار پرواز در هفته، روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، افزایش می‌یابد.

به گزارش سایت میلاد لارستان، عنایت انصاری‌فرد مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی لارستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های به ‌عمل آمده در خصوص صادرات بار هوایی از فرودگاه لارستان به کشورهای حوزه خلیج‌فارس، گفت: «بنا به درخواست مردم شهرستان‌های منطقه غرب هرمزگان و جنوب فارس مبنی بر افزایش پرواز در مسیر شارجه- لارستان- شارجه، پس از پیگیری‌های لازم، مجوز افزایش پرواز در مسیر مذکور توسط شرکت هواپیمایی ایرعربیا با هواپیمایی نوع ایرباس ۳۲۰ از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد.» شرکت هواپیمایی ایرعربیا از شهریور ماه سال ۹۲ با دو پرواز رفت و برگشت در مسیر مذکور فعالیت خود را آغاز کرده است.

انصاری‌فرد در ادامه گفت: «پروازهای جدید این شرکت از دهم خرداد ماه آغاز خواهد شد. بدین ترتیب مجموع پروازهای این شرکت هواپیمایی در مسیر مذکور به چهار پرواز در هفته که روزهای شنبه، یکشنبه، چهارسنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود، افزایش می‌یابد.»

در حال حاضر پروازهای شرکت هواپیمایی ایرعربیا از ایران فقط از فرودگاه امام خمینی تهران، مشهد، شیراز و لارستان به مقصد شارجه و از شارجه به‌ ۷۴ نقطه جهان انجام می‌شود. به این ترتیب مسافرت مردم منطقه جنوب کشور به نقاط مختلف دنیا از این طریق فراهم شده است.

فرودگاه لارستان از لحاظ تعداد پروازهای خارجی در جایگاه ششم فرودگاه‌های کشور قرار دارد و مسیر پروازهای خارجی این فرودگاه دبی، کویت، قطر و شارجه است.

خروج از نسخه موبایل