نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گردهم‌آیی دانشگاهیان گراشی در شیراز

دانشجویان و دانش آموختگان گراشی مقیم شیراز با برگزاری اولین گردهم‌آیی رسمی، یک بار دیگر برای ایجاد یک تشکل جدید تلاش خواهند کرد. در سال‌های گذشته هر از چند گاهی گردهمایی نیمه خصوصی داشتند. حتی می‌توان گفت از بطن تلاش دانشجویان گراشی دانشگاه‌های شیراز، در نهایت کاداگ (کانون دانش‌آموختگان و دانسجویان گراشی) متولد شد.
به گفته مجتبی اسدی از دانشجویان گراشی اولین گردهمایی رسمی دانشجویان و دانش آموختگان گراشی مقیم شیراز، جمعه پنجم اردیبهشت ۹۳ در شیراز برگزار می شود.
محمد درستکار دبیر این گردهمایی گفت: محور اصلی این گردهمایی، بررسی پتانسیل علمی و دانشگاهی شهرستان  گراش می باشد و علاوه بر دانشجویان و دانش آموختگان گراشی مقیم شیراز، مهمانانی از گراش و دانشجویان دیگر نقاط شهرستان نیز در این همایش شرکت خواهند داشت.
وی افزود: این گردهمایی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه پنجم اردیبهشت در  دانشکده پزشکی واقع در میدان امام حسین علیه السلام (ستاد) برگزار می شود که از عموم دانشجویان، دانش آموختگان و همشهریان مقیم شیراز دعوت به عمل می آید.

دکتر مصطفی سعادت و دکتر جعفر حسن‌زاده از مدیران گراشی فعال در دانشگاه‌های شیراز با محوریت پستانسیل علمی و دانشگاهی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل