نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پشت صحنه «اینجا بهار است» ویژه گراش

گریشنا: برنامه «اینجا بهار است» در شبکه استان فارس ۱۱ فروردین به شهرستان گراش اختصاص داشت.

«اینجا بهار است» ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه آغاز شد. هفت سین گراشی‌ها برای این برنامه در نماد هفت برکه جای داده شده بود. بعد از حضور معاون شهرداری شیراز در برنامه اصغر فرودی فرماندار گراش نخستین نماینده گراشی‌ها بود که سخن گفت. سوال فرودی درباره آب طبیعی بنو در بخش ارد بود. این آب گرم دارای خاصیت آب‌درمانی است.

فرمانداری با معرفی موقعیت جغرافیایی و سیاسی شهرستان گراش به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد. سعید زین‌الدینی رییس اداره اوقاف گراش مهمان تلفنی برنامه بود. زین‌الدینی درباره طرح آرامش بهاری در امامزاده‌ها صحبت کرد.

صادق رحمانی شاعر و پژوهشگر درباره آثار تاریخی و فرهنگ گراش صحبت کرد و شعر خواند. بعد از آن نوبت به سرود «گراش من» رسید. امرالله عباسپور، محمود علیپور و عباس امانی خوانندگان این سرود بود. احمدرضا خودکامه نیز جانشین ابوالحسن حسینی دیگر خواننده ترانه شده بود. این ترانه سروده مصطفی خورشیدی است و ابوالحسن حسینی تنظیم و آهنگ‌سازی آن را انجام داده است.

مجری در بخش پایانی به سراغ هنرمندان حاضر در صحنه رفت و گپی کوتاه با آن‌ها زد. کباب گراشی خوشمزه‌ترین بخش برنامه بود. مجری در پایان از خبرنگاران آزاد صدا و سیما در گراش که تصاویر مربوط به شهر گراش را گرفته بودند تشکر کرد.

نظر شما درباره این برنامه چیست؟

خروج از نسخه موبایل