نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جوانان هلال‌احمر با اقتدار در مرحله بعد

Helal Javan1

گریشنا: تیم فوتبال جوانان هلال احمر از گروه هفتم لیگ جوانان کشور به مرحله بعد مسابقات صعود کرد. تکلیف دیگر تیم صعودکننده با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

به گزارش مجید افشار در آخرین روز گروه هفتم مسابقات فوتبال جوانان کشور تیم فوتبال هلال احمر باید به مصاف تیم منطقه آزاد کیش می‌رفت. تیم کیش چون امید برای صعود به دور بعد نداشت در بازی سوم حضور پیدا نکرد و هلال احمر با هفت امتیاز اولین تیم صعود کننده به مرحله ی بعد بازی‌ها شد.

دومین دیدار ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ اسفند بین دو تیم آلومینیوم هرمزگان و بهمن شیراز برگزار شد. آلومینویم هرمزگان چهار امتیازی برای صعود نیاز به یک مساوی داشت و درمقابل تیم بهمن با شکستی که مقابل هلال احمر داشت کار خود رو سخت شده می‌دید و سه امتیازی بود. بازی در نیمه اول با وجود حملات دو تیم بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. با اخراج یک بازیکن تیم بهمن، مسئولین بهمن تیم را از زمین بیرون کشیدند ولی بعد از وساطت سرپرست مسابقه به زمین برگشتند. در دقیقه ۷۰  آلومینیوم به گل رسید و کار تیم بهمن سخت‌تر شد. ۵ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۷۵ این بار بازیکن آلومینیوم دو اخطاره شد و از زمین  اخراج شد. دقیقه ۷۸ بازیکن آلومینیوم با شوت از راه دور دروازه‌ی بهمن را فرو ریخت. بازی کم‌کم به دقایق پایانی نزدیک می‌شد که در دقیقه ۸۰ دروازبان بهمن شیراز با بازیکنان ذخیره‌ی آلومینیوم که پشت دروازه مشغول گرم کردن خود بودن، درگیر شدند. این شروع یک درگیری تمام عیار بود به طوری که تمام بازیکنان (اصلی و ذخیره ) دو تیم با هم درگیر شدند. با وساطت نیروی  انتظامی و سرپرست مسابقه و عاومل برگزاری داوران به رختکن رفتند و سرپرست این مسابقه تشخیص داد این بازی ادامه پیدا نکند.

در حالی که آلومینیوم هرمزگان ۲ بر صفر جلو بود. تکلیف دیگر تیم صعود کننده را کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل