نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حجت‌الاسلام نجاتی رئیس دانشکده‌ی علوم و معارف قرآن کریم شد

گریشنا:حجت‌الاسلام حمید نجاتی طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان سرپرست دانشکده علوم قرآنی گراش منصوب شد.n00002555-b2233

حجت‌الاسلام نجاتی سال ۷۲ تا ۷۵ در حوزه‌ی علمیه‌ی شیراز دوره‌ی طلبگی‌اش را گذراند و سال ۷۶ برای تکمیل پایه ۱۰ به حوزه‌ی علمیه‌ی قم رفت. او درس خارج حوزوی آیت‌‍‌الله مکارم، آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله جوادی آملی و همچنین سطح ۳ نهج‌ابلاغه را در مرکز تخصصی نهج‌البلاغه گذرانده است.

از سال ۸۱ به عنوان مدرس در حوزه‌ی علمیه‌ی خواهران در سطح ۲ و ۳ شروع به تدریس کرد و بعد از آن در حوزه‌ی علمیه‌ی برادران، دانشگاه آزاد لار، علوم پزشکی گراش(دروس معارف و حقوق) به عنوان مدرس فعالیت خود را ادامه داد.

نجاتی همچنین استاد مشاور پایان‌نامه‌ی سطح ۳ در حوزه‌ی علمیه‌ی خواهران است.

به گزارش رویدادشهر در متن حکم انتصاب حمید نجاتی به عنوان رئیس دانشکده علوم قرآنی گراش آمده است:«با عنایت به بند ب از ماده ۵ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بهبود شرایط فضای آموزشی و مدیریت و نظارت بر احداث ساختمان جدید متناسب با دانشکده قرآنی جزء اولویتهای کاری شما است؛ از حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر زاهدی و زحمات فراوانی که در طول مدت گذشته در جهت راه اندازی آن دانشکده متحمل شده اند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نجاتی در این سمت، جهت‌دهی دانشجویان به پژوهش‌های کاربردی را به عنوان یکی از اهداف خود عنوان می‌کند.

خروج از نسخه موبایل