نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دو نوجوان پینگ‌پنگ‌ باز به مسابقات کشوری می‌روند

گریشنا: محمد حسینا و مهدی رام یارپور از گراش به مسابقات کشوری پینگ پنگ جوانان راه یافتند. ping-pong

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛مسابقات آزاد انتخابی تنیس روی میز جوانان فارس با شرکت ۱۲۸ بازیکن از شهرستان‌های اقلید، جهرم، داراب، فسا، قیر و کارزین، گراش، لارستان، مرودشت، نی ریز و شیراز در خانه پینگ پنگ شیراز به صورت دو حذفی انجام شد.

در این رقابت‌ها محمد حسینا بازیکن خوب پینگ‌پنگ گراش توانست با پیروزی مقابل مهدی توحیدی از شیراز، مهدی اسماعیلی از مرودشت، امیرحسین صالحی از فسا، سید علی موسویان از داراب و محمدرضا آزاد درخت از فسا  موفق به گرفتن جواز حضور در مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر جوانان کشور شود. این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی ثابت از اقلید، محمدحسین استقلال، علی بخشی، محمدمهدی دهقانی از شیراز و محمد آموزگار از فسا دیگر راه یافتگان به این مسابقات بودند.

محمدمهدی جلیلی از شیراز قهرمان نوجوانان کشور و مهدی رام یارپور دیگر بازیکن گراش که در مسابقات نوجوانان کشور خوش درخشیده بودند از سوی کمیته فنی هیات تنیس روی میز فارس به عضویت تیم منتخب استان در آمدند.

تیم گراش با ترکیب محمد حسینا، علیرضا جعفری، علیرضا افروز، محمدحسن نوروزی و سعید شکاری به مربیگری عبدالهادی موغلی به این رقابت‌ها اعزام شدند.

خروج از نسخه موبایل