نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هفته پرکار فوتبالیست‌های گراش در لیگ‌های فارس

20131101 Helal Etehad Nojavan 1

گریشنا: با برگزاری مسابقات لیگ برتر امیدها و هفته پایانی لیگ برتر نوجوانان فوتبالیست‌های گراشی هفته پرکاری را در پیش دارند.

به نظر می‌رسد این روزها هیات فوتبال فارس روزهای شلوغی دارد. تیم‌های فوتبال گراش نیز در غیاب مسابقات داخلی شهرستان در مسابقات استانی حضور پررنگ‌تری دارند. بعد از راه‌یابی تیم شهدا به لیگ برتر فوتسال استان(خبر در گریشنا) در هفته گذشته، حالا نوبت نوجوانان هلال‌احمر است که شانس خود را برای صعود به مرحله بعد مسابقات لیگ برتر نوجوانان فارس حفظ کنند.

امیدها در هفته دوم

لیگ برتر امیدهای استان فارس در سه گروه چهارم تیمی برگزار می‌شود. هشت تیم به مرحله بعد مسابقات راه خواهند یافت.

گراش جوان و هلال‌احمر نمایندگان گراش هر دو در گروه یک مسابقات حضور دارند. بعد از پیروزی یک بر صفر هلال‌احمر در شهرآورد هفته اول در برابر گراش‌جوان چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه هفته دوم بازی‌ها برگزار می‌شود. در دیگر بازی این گروه در هفته اول شهرداری لار تیم لوازم خانگی جنت‌شهر داراب را یک بر صفر شکست داده بود.

این هفته هر دو نماینده گراش میهمان هستند. گراش جوان به لار سفر می‌کند تا ساعت ۱۴ در ورزشگاه‌ تختی در برابر شهرداری لار قرار گیرد. همزمان هلال‌احمر هم در در داراب با لوازم‌خانگی جنت شهر بازی می‌کند.

امید نوجوانان هلال‌احمر به صعود

مسابقات لیگ برتر نوجوانان فارس امسال در دو گروه آغاز شد. اتحاد و هلال‌احمر نمایندگان گراش در این مسابقات بودند. در آغاز بازی‌ها اتحاد نتایج بهتری را کسب کرد اما در دور برگشت هلال‌احمر تقویت‌شده نتایج بهتری کسب کرد و اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. هفته پایانی این بازی‌های جمعه ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

در حساس‌ترین بازی این هفته نوجوانان هلال‌احمر در فیروزآباد به مصاف تیم شهید عبدالله رضایی رقیب مستقیم خود می‌رود. یک تساوی در این بازی هلال‌احمر را راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌کند. هلال احمر در صورت صعود در مرحله بعد به مصاف وصال شیراز تیم بدون شکست گروه اول می‌رود. باید دید آیا نوجوانان هلال‌احمر نیز همانند جوانان این تیم می‌توانند سهمیه حضور در مسابقات کشوری را به دست بیاورند؟

در سوی دیگر اتحاد نیم فصل دوم ناموفقی داشته است. اتحاد در روز جمعه ساعت ۱۴ میزبان پیروانی شیراز است. پیروزی در این بازی اتحاد را به میانه جدول می‌رساند. البته ممکن است تیم شیرازی این بار نیز به گراش سفر نکند. پیروانی در بازی برابر هلال‌احمر به گراش سفر نکرد و سه بر صفر بازنده شد.

خروج از نسخه موبایل