نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

برد نوجوانان هلال‌احمر برابر نی‌ریزی ها

گریشنا:با پیروزی تیم فوتبال نوجوانان هلال‌احمر در مقابل تیم کوثر آزادی نی‌ریز، این تیم تنها یک قدم دیگر تا صعود به مرحله بعد فاصله دارد.

با این برد هلال احمر ۱۸ امتیازی شد و پس از جهرم در مکان دوم قرار گرفت. در هفته پایانی هلال احمر باید در فیروزآباد به مصاف نماینده این شهر برود ودر صورت کسب مساوی به دور بعد صعود خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر؛در سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان، نماینده‌ی شهرمان با چهار گل کوثر آزادی نی‌ریز را در هم کوبید تاخود را به عنوان مدعی صعود معرفی کند.
این دیدار با قضاوت داوران دارابی برگزار شد،دو تیم در ابتدای بازی صاحب موقعیت‌های تک به تک شدند که دروازه‌بانهای دو تیم مانع از فروپاشی دروازه شان شدند تا این‌ که در دقیقه ۳۵زاهدی بازیکن خلاق هلال احمر از توپ دفع شده توسط دروازه‌بان نی ریز نهایت استفاده را برد و گل اول را به ثمر رساند.

دقایقی بعد زاهدی موفق شد از روی کار تیمی و حرکت در عمق و رد شدن از دفاع نی‌ریز، گل دوم را وارد دروازه کند تا هلال احمری ها با خیال آسوده به رختکن بروند.
باشروع نیمه دوم نی‌ریزی‌ها که چیزی برای از دست داشتن نداشتند با ارسال توپ‌های بلند حملاتی را بر روی دروازه هلال احمر به وجود آوردند که دفاع منسجم و سخت‌کوش هلال احمر به رهبری جهانبانی و پوشش دادن کرباسی،غلامی زاده و مالدار به خوبی مقاومت کردند تا در دقیقه۶۸،زاهدی تیر خلاص را بر پیکره تیم نی ریز وارد کند و سومین گل را نیز برای تیمش به ثمر برساند.
فرزاد آذری دیگر بازیکن آینده دار هلال احمرگراش نیز گل چهارم را به ثمر رساند تا در روزی که هلال احمر موقعیت‌های زیادی را به راحتی از دست می‌داد با نتیجه ۴بر۰ پیروز این میدان شود.
غیبت محمودی دروازه بان و کاپیتان هلال احمر از نکات مهم این مسابقه بود، تیم اتحاد دیگر نماینده گراش در این هفته استراحت داشت.
آذربادگان سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«بازیکنانم در زمین آنقدر منظم و باکیفیت فوتبال کردند که حاضرین در ورزشگاه از تماشای آن لذت بردند،حالا باید تمرکزمان روی بازی آخر باشد تا به امید خدا با پیروزی در آن دیدار به دور بعد صعود کنیم.»

آذربادگان سرمربی هلال احمر در پایان از رفتارهای جوانمردانه کادر فنی نی‌ریز که پس از اتمام بازی دست تک تک بازیکنان ما را به گرمی فشردند، تشکر کرد.
برای هلال‌احمر در این روز،محمدی دروازه بان،جهانبانی،مالدار،کرباسی،غلامی زاده(۶۲حسن نژاد)،فخری،سوزنده،احمدی(۷۵ محمدی)،کامیاب،آتشی(۸۵ آذری) و زاهدی به سرمربی‌گری محمد جواد آذربادگان و سرپرستی منفرد، بازی کردند.

 

خروج از نسخه موبایل