نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

استقبال پرشور از عمار در دانشگاه+گزارش تصویری

شب گذشته، در بامداد یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، اکران چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در گراش پایان یافت. این جشنواره در آخرین بخش خود در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش، به همت جمعی از جوانان شهر برگزار شد. ابراهیم نظری، دبیر برگزاری این دوره از جشنواره عمار در گراش، درباره فیلم‌های پخش‌شده در شب پایانی این جشنواره گفت: «تا آخرین لحظه پیگیر فیلم‌های برتر جشنواره بودیم و فیلم لکه یکی از فیلم‌هایی بود که فقط در این شب پخش شد و مورد استقبال حضار قرار گرفت.»

به گفته بهرامی، یکی از اعضای گروه برگزارکننده این جشنواره جمعیت حاضرین در سالن بیشتر از پیش‌بینی انجام شده بوده است. او می‌گوید: «ما برای حضور حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر آمادگی داشتیم اما مردم لطف کردند و استقبال آن‌ها ما را شگفت زده کرد.» آخرین شب جشنواره عمار در گراش در حالی پایان یافت که بسیاری از مردم ایستاده به تماشای فیلم‌ها نشسته بودند. از دیگر نکات برنامه امشب، می‌توان به حضور برخی از مسئولین شهر، دانشجویان و طلاب اشاره کرد. همچنین در میانه این برنامه حضار با سردادن شعار «الله‌اکبر» یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ گرامی داشتند.

مهدی قنبری درباره ادامه روند این جشنواره در طول سال گفت: «این جشنواره مربوط به دهه فجر نیست و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اجرا می‌شود.» قنبری خاطر نشان کرد: «درست است که ما یک اکران رسمی عمومی در طول سال داریم اما مردم در مناسبت‌های مختلف همچون ۱۳ آبان، فاطمیه و … منتظر پخش فیلم‌های مرتبط در مساجد و مدارس باشند.»

در ادامه عکس‌های عبدالله سراجی و محمدامین نوبهار را این شب شلوغ می‌بینید.

 

Abdollah Saraji 2

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل