نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اجرای گروه پارسینا در دهه فجر

13901111 parsina 37بعد از چهار سال پارسینا روی صحنه می‌‌رود. محمدعلی شامحمدی سرپرست گروه پارسینا می‌گوید: بعد از طی تشریفات اولیه اعطای مجوز، سرانجام گروه پارسینا ۱۸ بهمن در سالن سراجی در «جشن ۳۳» به مدت پنج شب برنامه دارد. ابتدا قرار بود این برنامه در سالن سینما برگزار شود که متاسفانه به خاطر هزینه‌ها لغو شد که با حمایت آقای مهروری مدیریت آموزش و پرورش به سالن سراجی منتقل شد.

آخرین کنسرت گروه پارسینا در سال ۸۵ در سالن سینما برگزار شد و سال ۸۶ هم در قالب جنگ به اجرای موسیقی پرداخت. حالا هم تا تکمیل مراحل ثبت گروه در ارشاد در قالب جنگ به اجرای برنامه می‌پردازد. گروهی که می‌‌توان آنرا اولین گروه موسیقی در گراش دانست که به صورت جدی کار خود را دنبال می‌کرد، حالا با جدا شدن اعضای قدیمی مانند امرالله عباسپور، خوانند گروه و رضا کشوری، درامر، کار خود را جدی‌تر دنبال می‌کند. این دومین اجرای موسیقی در قالب جنگ در سال جاری، پس از اجرای موسیقی در عید قربان توسط گروه «مودو» است. دو گروهی که اعضای آن بیشتر دوست هستند تا رقیب و شاید جرقه‌ای تازه باشد برای کارهای تازه‌تری از نوازنده‌های گراش.

ابوالحسن حسینی درباره اجرای پارسینا می‌گوید: ۹ آهنگ در سبک‌های مختلف کار شده و یک اجرای بی‌کلام هم خواهیم داشت که شنونده‌ها مطمئنا از آن خوششان خواهد آمد. در بین برنامه‌ها خواننده نوظهور گراش، ابراهیم اسدی نیز به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

ابوالحسن حسینی به عنوان نوازنده کیبورد، همخوان و تنظیم کننده کارها عضو شناخته شده پارسینا است. عباس امانی به عنوان خواننده و نوازنده گیتار در گروه فعالیت دارد و میثم پورملا و ابراهیم تمیز نوازندگان گیتار الکتریک و گیتار ریتم هستند. غلامرضا پورقائد؛ دف، ابراهیم حسین‌شیری؛ ویولون و مجتبی حسینی؛ ضرب این گروه را تکمیل می‌کنند. مهمان ویژه این جشن رضا انصاری، نوازنده گیتار اسپنیش از شیراز است.

«جشن ۳۳» به همت موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه و با همکاری خانه فرهنگ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۸ بهمن به مدت پنج شب از ساعت هشت شب در سالن سراجی برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل