نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اعضای شورای استان فارس در گراش

گریشنا: بیست روز پس از تشکیل شورای استانی، اعضای شورای استان فارس اولین سفر خود را برای ایجاد تعامل با شهرستان‌های استان با سفر به گراش آغاز کرد.

به گفته‌ی عبدالرضا هرمزی، سخنگوی شورای شهر گراش؛ غلامحسین یعقوبی ریاست شورای اسلامی استان فارس به همراه مشاورین و هیات همراه پنجم دی ماه به گراش آمدند و پس از بازدید از اماکن تاریخی و شهری گراش عملکرد خوب شورا و شهرداری برای آبادانی و پیشرفت شهر را مثبت و هماهنگ ارزیابی کردند.

این جلسه پس از نماز مغرب و عشا شروع و تا ساعت ۲۲ ادامه داشت.

از جمله نکات مطرح شده در این جلسه، درخواست برگزاری و تشکیل جلسه‌ی شوراها‌ی مرکز و جنوب شهرستان‌ها و استان فارس در گراش بود که با این درخواست موافقت شد. این جلسه تا پایان دی ماه یا اوایل بهمن ماه در گراش برگزار خواهد شد.

شورای اسلامی استان فارس در این جلسه به شورای اسلامی شهر گراش در زمینه‌ی ایجاد تعامل، همراهی و ارتباطی مطلوب‌تر با استان برای پیشبرد و حل مسائل مختلف شهری قول مساعد داد.

در این جلسه  همچنین از انتصاب علی‌اصغر حسنی در شورای عالی استان به عنوان یک امتیاز و فرصت در زمینه‌ی استفاده از توان‌مندی‌ها در جهت حل مسائل و مشکلات موجود در گراش، یاد کردند و اشاره‌ای هم به حسن نیت او برای آبادانی دیگر شهرستان‌های استان شد.

خروج از نسخه موبایل