نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شهادت ستوان حسن گودرزی در درگیری با قاچاقچیان

گریشنا: ستوان یکم حسن گودرزی، مامور نیروی انتظامی لارستان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید. سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده‌ی نیروی انتظامی گراش طی پیامی شهادت این نیروی وظیفه‌شناس را به فرماندهی انتظامی شهرستان لار تسلیت گفت و آمادگی خود را جهت همکاری با فرماندهی لارستان برای دستگیری اشرار مسلح و تحویل به چنگال عدالت اعلام کرد.
در سایت صحبت نو آمده است؛ جمعه بیست‌ودو آذر ۹۲ ماموران نیروی انتظامی پاسگاه چهار برکه در شرق شهر لار  به یک خودروی پژو  ۴۰۵ مشکوک شدند و پس از  سرپیچی از سرنشینان خودرو از فرمان توقف و تعقیب و گریز نسبتا طولانی، قاچاقچیان در گردنه‌ی کورده در غرب شهر لار  به سمت خودرو نیروی انتظامی تیرانداری کردند.
به گزارش صحبت نو در تیراندازی قاچاقچیان ستوان یکم حسن گودرزی، فرمانده پاسگاه چهاربرکه، به شهادت رسید و دیگر مامور نیرو انتظامی به نام کریمی نیز مجروح شد، این مامور نیروی انتظامی به شیراز منتقل شده است.
 قاچاقچیان پس از این درگیری متواری شدند.  پیکر این شهید ساعت ۱۵:۳۰ دقیقا روز جمعه در لارستان تشییع شد.
8845متن پیام تسلیت سرهنگ عبدالعظیم انصاری به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لار:
فرماندهی محترم انتظامی شهرستان لار
شهادت ستوان یکم حسن گودرزی افسر لایق و شجاع آن فرماندهی که با رشادت و ایثار‌گری جان عزیز خود را در راستای مبارزه قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح فدای اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران نمود به حضور جنابعالی و سایر عوامل تحت امر تبریک و تسلیت عرض نموده برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
بدیهی است شهادت کارکنان انتظامی نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده آنان در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ ایجاد نخواهد کرد بلکه بر انجام وظیفه و اجرای ماموریت ذاتی‌شان مصمم‌تر خواهند بود.
علی‌هذا فرماندهی انتظامی شهرستان گراش آمادگی کامل خود را در جهت همکاری تنگاتنگ با آن فرماندهی محترم و در جهت دستگیری اشرار مسلح و تحویل به چنگال عدالت اعلام می‌دارد.
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان گراش
سرهنگ عبدالعظیم انصاری
خروج از نسخه موبایل