نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فرودی یا قائدی، سومین فرماندار گراش کیست؟

گریشنا: اصغر فرودی و حسین قائدی مهمترین گزینه‌های فرمانداری گراش هستند.

به گزارش گریشنا روند تغییرات مدیران دولت دهم اکنون به مدیران شهرستان‌های رسیده است. در جنوب فارس بعد از انتصاب فرماندار لارستان و مهر در چند روز آینده فرماندار خنج نیز معرفی می‌شود. در گراش اصغر فرودی بخشدار پیشین اوز مهمترین نام است که شنیده می‌شود. علی اصغر حسنی که در سال‌های پیش در هلال احمر با فرودی همکار بوده است حامی اصلی انتخاب او به فرمانداری گراش است. فرودی شش سال از سال ۱۳۸۵ تا خرداد ۱۳۹۰ بخشدار اوز بود. او اهل روستای مارمه بنارویه است.

دیگر گزینه اصلی فرمانداری گراش حسین قائدی شهردار فعلی شهر گراش است. مهندس قائدی که به تازگی از سوی شورای شهر در سمت شهرداری ابقا شد ممکن است از ساختمان سرخ فلکه شهید برزگران به کمی بالاتر و ساختمان سفید بلوار سرداران برود. سابقه فعالیت‌های قائدی در شهرداری گراش و همچنین حمایت طیفی از حامیان دولت جدید در مرکز استان فارس پشتوانه قائدی است.

در طی این مدت که گمانه‌زنی برای انتخاب فرماندار جدید گراش در جریان بود نام‌های دیگری همانند حسین مهروری شهردار و بخشدار سابق گراش، سلیمان کرمی معاون فعلی فرمانداری گراش، عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهر و علی‌اصغر حسنی نماینده سابق مجلس و رییس فعلی شورای شهر نیز شنیده می‌شد. اما در نهایت دو نام فرودی و قائدی جدی‌تر از دیگر گزینه‌ها است.

نظر شما در مورد فرماندار آینده گراش چیست؟

خروج از نسخه موبایل