نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بازدید معاون آموزش و پرورش فارس از امکانات ورزشی گراش

amozesh v parvaresh4

گریشنا: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در سفر خود به گراش از مجموعه آبشار اندیشه، سالن الزهرا و دو مدرسه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش گراش امروز هجدهم آذر ماه ۱۳۹۲ جعفری معاون اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در حوزه‌ی تربیت بدنی و سلامت به اتفاق هیأت همراه کارشناسان تربیت بدنی بانوان، با هدف بررسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جهت بازدید از وضعیت بهداشت، تربیت بدنی و بررسی آسیب‌های اجتماعی در مدارس، وارد شهرستان گراش شدند.

در ابتدا ورود معاون اداره کل، در جلسه‌ی کوتاهی که در اتاق مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد مهروری پس از خوش‌آمدگویی و اظهار خرسندی از حضور وی، گفت:«باتوجه به این‌که گراش یک شهرستان کاملا مذهبی است و مردم عزیز و خانواده‌های محترم معتقد به مسائل دینی هستند، از بیشتر آسیب‌های اجتماعی مصون هستیم ولی نباید از این امر غافل شویم و باید جهت شناسایی  این آسیب‌ها دقت نظر داشته باشیم. ایشان در ادامه مسأله خیرساز بودن اکثر مدارس گراش را مطرح کردند و خواستار مساعدت هرچه بیشتر مسئولین در زمینه تأمین تجهیزات مدارس شدند.»

بعد از این جلسه معاونت محترم اداره کل آموزش و پرورش به اتفاق هیأت همراه و محسن‌زاده معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی شهرستان گراش، کارشناسان حراست ، تربیت بدنی و روابط عمومی از مجتمع فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه بازدید کردند.

در جلسه‌ای کوتاه با حضور صادق فروزان مدیر عامل مجتمع آبشار اندیشه بیان شد:« آموزش و پرورش شهرستان گراش با همکاری مجتمع فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه توانسته‌اند اولین شهرستانی باشند که با جذب اعتبار مربوطه، طرح سباح (آموزش شنای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی) را به طور کامل اجرا کنند.»

در این جلسه به مدیر عامل مجتمع آبشار اندیشه پیشنهاد شد تا همکاری‌های خودر را بیشتر از پیش با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش ادامه دهند و به موجب این درخواست فروزان نیز آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با آموزش و پرورش اعلام کرد.

پس از این جلسه از دبستان قائدی، دبیرستان شبانه‌روزی ولی عصر (عج) و سالن ورزشی الزهرا (س) بازدید کردند و به بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداخت.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، شهرستان گراش را با توجه به داشتن ظرفیت‌های مختلف و نیروهای کارآمد برای پیشرفت هرچه بیشتر مستعد دانستند و در پایان در مورد تامین بخشی از نیازهای موجود قول مساعد داد.

amozesh v parvaresh4

 

خروج از نسخه موبایل