نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

استاندار فارس: من فرزند منطقه خودتان هستم

گریشنا: جمعی از مسئولین و مردم گراش در دیداری با استاندار فارس انتصاب او را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گریشنا دوشنبه چهارم آذرماه این جلسه در استانداری فارس تشکیل شد. در این جلسه بعد از سخنان کوتاه چند تن از گراشی‌ها، استاندار جدید به سوابق آشنایی خود با گراش و گراشی‌ها اشاره کرد و قول داد در سفرهای آینده  یک روز کامل را در گراش بگذارند. مشروح سخنان سید محمد احمدی در شماره آینده نشریه افسانه گراش منتشر می‌شود.

جلسه با معرفی حاضرین از سوی علی اصغر حسنی آغاز شد و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی نخستین سخنران جلسه بود.

حمیدرضا کریمی فرد فرماندار گراش نیز گزارش کوتاهی از وضعیت شهرستان داد. فرماندار گفت: «گراش در وضعیت نامناسبی از نظر اعتبارات به شهرستان تبدیل شد. بعضی از ادارات در حد نمایندگی است و برخی از ادارات راه اندازی نشده است که نیازمند نگاه ویژه استاندار است.» از جمله درخواست‌های فرماندار گراش از استاندار ارتقا ارد به شهر و ارتقا فداغ به بخش بود.

عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهرستان گراش نیز به سه نکته اشاره کرد. مساله حمایت واقعی از سرمایه گذار و استفاده از نیروهای گراشی در مدیریت‌های استان درخواست‌های هرمزی بود. او همچنین در بحث راه‌اندازی ادارات نیز از عدم همکاری‌ها گله کرد.

مهندس حسین قائدی شهردار گراش در مورد توسعه کمتر جنوب فارس نسبت به شمال صحبت کرد.

محمد حسین‌زاده در سخنانی خود را قربانی سرمایه گذاری در ایران دانست و گفت: «من هفت هشت کیلو نامه از ادارات مختلف دارم. ولی متاسفانه هیچ کاری عملا نتوانسته‌ام انجام دهم. من این را اکثرا از چشم همسایه محترم‌مان می‌بینم. ما چیزی و تسهیلاتی از دولت نخواستیم حداقل چوب لای چرخ‌مان نگذارند.»

حبیب‌الله مهرابی نایب‌رییس شورای شهر گراش نیز گفت این جلسه تبریک و تهنیت است و در این جلسه وارد جزییات نمی‌شویم. در یک جلسه کاری در آینده به بررسی مشکلات می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی امام جمعه گراش، حمیدرضا کریمی‌فرد فرماندار، علی‌اصغر حسنی، حبیب‌اله مهرابی، مهروش شیبانی، عبدالرضا هرمزی و جعفر یوسفی اعضای شورای شهر گراش، حسین قائدی شهردار گراش، نعمت‌الله خرم و همایون جهان‌پناه از شورای فداغ، منصور نریمانی دهیار فداغ، محمدعلی بادپروا از شورای خلیلی اعضای شوراهای اسلامی حاضر در جلسه بودند. سیدعباس جهانبانی و عبدالعلی صلاحی اعضای پیشین شورای شهر گراش نیز حضور داشند.

رضا کارکن، عبدالکریم جعفری، محمد نیساری، محمد حسین‌زاده، محمدرضا خواجه‌زاده، حجت عابدی و محمد خواجه‌پور نیز از دیگر حاضرین در نشست بودند. از برخی افراد دیگر همانند امام جمعه ارد نیز دعوت شده بود که به دلایلی نتوانسته بودند در جلسه حضور داشته باشند.

استاندار فارس: فرزند منطقه خودتان هستم

استاندار فارس سخنان خود را با تشکر از پیام‌های تبریک مردم گراش آغاز کرد و گفت: «من حضرت عباسی راضی نبودم شما طی طریق طولانی کنید و برای تبریک به بنده حقیر به شیراز بیایید. امیدواریم بتوانیم متقابلا این همه اظهار لطف را جبران کنیم.»

استاندار فارس گفت در نظر داشته است که در ایام تاسوعا و عاشورا به شهرستان‌های جنوبی فارس سفر کند به دلیل کسالت این سفر لغو شده است. اما قول داد: «در اولین فرصت انشالله برای عرض سلامت و بررسی مسائل از نزدیک خدمت مردم می‌رسیم.»

دکتر احمدی یک بار دیگر بر اهمیت سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: «دولت در شرایط ظالمانه تحریم به دنبال تامین همین حقوق کارمندان است و نمی‌تواند به دنبال سرمایه‌گذاری باشد. استان فارس از نظر آمار بیکاری در وضعیت مصیبت است. من معتقدم که مدیران فارس اگر دردمندی داشتند اگر دولت یک ریال هم کمک نکند سرمایه‌های مردم لارستان بزرگ قدیم از بانک‌ها در بیاید و در استان سرمایه‌گذاری شود نیاز به هیچ چیز دیگری نداریم.»

استاندار قول داد در سفر خود یک روز کامل در گراش باشد: «از نزدیک صحبت خواهیم کرد. آنجا که آمدیم رودربایستی نکنید و آنجا را خانه خودمان می‌دانیم. من برادرم دو سه سال در گراش منبر می‌رفت و با اکثر دوستان مانوس بودم و مانوس خواهیم بود. حداقل در فرصتی که ما هستیم شما حق دارید راحت‌تر صحبت کنید چون من فرزند منطقه خودتان هستم.»

خروج از نسخه موبایل