نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کاریکاتوریست‌ها درد کتاب‌ها را می‌کشند

گریشنا: چه آنها که کتاب می‌خوانند و چه آنها که نمی‌خوانند از دیدن تصویر رفتارشان در قبال کتاب‌خوانی لذت می‌برند، مخصوصا اگر در قالب جذابی چون کاریکاتور باشد. نگارخانه سبز لار تا یازدهم آبان‌ماه پذیرای کسانی است که دوست دارند این لذت را تجربه کنند.

به نقل از لادستان و به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با نگاهی به «آسیب‌شناسی مطالعه» یک نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «کتاب» از چهارم آبان در نگارخانه سبز لار افتتاح شد. در این نمایشگاه ۵۰ اثر از بهترین کاریکاتوریست‌های ایران و جهان همچون چین، ترکیه، اسپانیا، برزیل، روسیه، اکراین، اندونزی، قبرس، تایلند، ازبکستان و … که در جشنواره بین‌المللی کتاب تهران جمع‌آوری شده‌اند به نمایش در آمده‌اند. نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عبدالرحیم مقیمی، سرپرست اداره ارشاد لارستان؛ ، زارع، معاون فرماندار؛ معتمدیان، معاون مدیر کل و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان؛ بیژنی، معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش؛ اسماعیلی، رییس دانشگاه علمی کاربردی؛ وصال، رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند. گفتنی است نمایشگاه مذکور توسط معاونت اداره کل و اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برپا شده است.

خروج از نسخه موبایل