نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جعفرپور مدیران آموزش و پرورش سه شهرستان را به دیدار سرپرست برد

گریشنا: مدیران آموزش و پرورش سه شهرستان لارستان، خنج و گراش به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دیدن علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش رفتند.

به گزارش سایت جمشید جعفرپور در تاریخ ۱۷ مهر ۳۹۲نماینده مجلس و مدیران آموزش و پرورش سه شهرستان در محل وزارت آموزش و پرورش جلسه‌ای صمیمانه با دکتر فانی، سرپرست وزارتخانه، داشتند. در این جلسه که بیش از یک ساعت به طول انجامید بیژنی  مدیر آموزش وپرورش لارستان و آزاد دولت از خنج حضور داشتند. در غیاب ابراهیم مهروری که در سفر حج به سر می‌برد مسعود محسن‌زاده معاون این اداره نماینده گراش در این جلسه شرکت کرد. مدیران آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ادارات تحت فعالیت خود، درخواستهای خود را جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی تعلیم و تربیت منطقه ارائه نمودند.

مسعود محسن‌زاده در گفتگو خبرنگار گریشنا گفت: در این جلسه نامه‌ای حاوی ۱۷ نیاز آموزش و پرورش گراش تحویل سرپرست وزارتخانه کردیم. همچنین نسخه‌ای از این نامه نیز برای پیگیری تحویل دفتر نماینده در تهران شد.

در ابتدای این جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه توضیحات مفصلی در خصوص گستره جغرافیایی منطقه و اهمیت ویژه و استرتژیک لارستان بزرگ درخواست رسمی خود را جهت اعطای اختیارات و امکانات در حد معاونت اداره کل استان مطرح کرد.

در ادامه نیز از سوی رؤسای ادارات آموزش و پرورش سه شهرستان نیز درخواستهایی از جمله تجهیز پژوهش‌سرای دانش آموزی، تأمین بودجه جهت ساخت و آماده سازی اردوگاه دانش آموزی جنوب فارس در فضای مهیا شده‌ای به وسعت ۲۰ هکتار، اختصاص بودجه جهت ارتقاء کیفی خدمات و ساخت سوله سالن غذاخوری در باشگاه فرهنگیان، تأمین سروریس فرهنگیان حومه خنج و گراش و پاره ای دیگر از نیازمندی‌های منطقه طرح و مورد توجه و عنایت سرپرست وزارتخانه قرار گرفت. در پایان آقای دکتر فانی ضمن اظهار آشنایی قبلی با محیط و جایگاه ویژه منطقه لارستان بزرگ دستور بررسی ویژه درخواستها و همچنین تسریع در پیگیری امور مطروحه را صادر فرمودند.

خروج از نسخه موبایل