نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دعا، ورزش و آموزش در سومین روز هفته ناجا

گریشنا: فرماندهی انتظامی شهرستان گراش به مناسبت هفته ناجا برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند. در برنامه‌های سومین روز هفته نیروی انتظامی زیارت عاشورا، مسابقه دو و جلسه با رانندگان سرویس مدارس دیده می‌شود.

به گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان گراش صبح دوشنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۲ زیارت عاشورا با حضور فرماندار گراش، فرماندهی انتظامی شهرستان، روسا و مدیران ادارات و پرسنل نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی شهرستان گراش گراش برگزار شد. در این مراسم فرمانداری با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرماندهی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی تشکر کرد.

دیگر برنامه روز دوشنبه برگزاری مسابقه دو ویژه مدارس راهنمایی بود. با همکاری پلیس راهور و مدارس راهنمایی این مسابقه دو از حوزه علمیه چهارده معصوم تا دانشگاه علوم پزشکی گراش برگزار شد. دانش‌آموزان با آمادگی و نشاط خاصی در این برنامه مشارکت داشتند و در پایان از طرف فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس راهور به ۵ نفر افراد برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

در ادامه برنامه‌های روز اعتماد – مشارکت – پاسخگویی رانندگان مینی‌بوس‌ها و سرویس‌های مدارس مهمان رییس راهور شهرستان بودند. هدف از این جلسه نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و آشنا نمودن رانندگان نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی بود.

به گزارش صدای حق برنامه‌های هفته نیروی انتظامی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. سه‌شنبه ۱۶ مهرماه با شعار دانش بنیانی – پژوهش محوری – حرفه ای گرایی کارکنان نیروی انتظامی در مدارس، مساجد، محلات حضور خواهند داشت و بروشورهای انتظامی توزیع می‌شود.

 روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه با نام نظم – اقتدار – کارآمدی – خدمت گزاری نامگذاری شده است. در این روز فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گراش با خبرنگاران دیدار خواهند کرد.

در روز پنجشنبه روز ولایتمداری – تکلیف مداری – ایثار و شهادت پرسنل نیروی انتظامی برای بیعت با  آرمان های حضرت امام خمینی (ره) به غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدا خواهند رفت. دیدار با خانواده شهدا-جانبازان و ایثارگران، اهدای خون توسط کارکنان ناجا، تدارک ویزیت رایگان برای شهروندان، کوه پیمایی کارکنان و اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری دعای پرفیض کمیل در مسجد صاحب الزمان (عج) از دیگر برنامه‌های این روز است.

 در روز جمعه جامعه ایمانی – حفظ ارزش ها – امنیت اجتماعی سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی شهرستان در مراسم نماز جمعه با مردم سخن خواهد گفت. برگزاری مانور شهری موتورسواران قانونمند نیز برای این روز پیش‌بینی شده است.

خروج از نسخه موبایل