نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فریبرز رییسیان هم ثبت‌نام کرد

فریبرز رییسیان
فریبرز رییسیان

فریبرز رییسیان در آخرین ساعت‌های ثبت‌نام نامزدهای مجلس به جمع ۲۲ نفر ثبت نام کنندگان از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش پیوست.

فریبرز رییسیان که دانشجوی دکترای علوم سیاسی است در این سال‌ها چندین بار تلاش کرده است وارد فضای سیاسی شهر گراش شود. در انتخابات دور دوم شورای شهر او و همسرش داوطلب حضور در شورای شهر بودند که این دوره از انتخابات به علت کمی تعداد داوطلبان برگزار نشد. رئیسیان در انتخابات دور نهم ریاست جمهوری رییس ستاد هاشمی رفسنجانی در گراش بود. اما در انتخابات دور دهم او میان رفسنجانی و احمدی نژاد بیشتر به دومی تمایل داشت.

با توجه به مدرک رییسیان همیشه نام او در انتخابات مختلف شنیده می‌شد. سرانجام عصر روز جمعه ۹ دی‌ماه رییسیان وارد یک انتخابات جدی شد.

فریبرز رییسیان سال‌هاست که در گراش زندگی می‌کند و به دلیل تدریس در مدارس و دانشگاه و همچنین وصلت با خانواده غلامی چهره‌ای آشناست. اما تجربه دور دوم شوراها نشان داد گراشی‌ها تمایل چندانی ندارند که فریبرز رییسیان از سوی آن‌ها وارد عرصه انتخابات شود. باید دید این بار مردم و نیروهای سیاسی گراش به این دانش‌آموخته علم سیاست که تاکنون جدی نمی گرفته‌اند، روی خوش نشان خواهند داد.

خروج از نسخه موبایل