نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مجوز پلیس ۱۰+ در دست سرهنگ امانی

Police پلیس ۱۰+ همچنان در حال طی کردن پیچ‌خم‌های مراحل اداری است. در حال حاضر مجوز این مرکز در دست امان‌اله امانی است تا آن را راه‌اندازی کند.

بعد از سه سال انتظار از سال ۱۳۸۸ سرانجام سال ۱۳۹۱ با انتشار فراخوانی از متقاضیان تاسیس دفاتر پلیس۱۰+ دعوت شد تا با مراجعه به مراکز ثبت‌نام، نام‌نویسی کنند.

به گفته‌ی یکی از مسئولینی که روند ثبت‌نام‌ها را پیگیری کرده است:«بعد از گذشت چهار ماه از میان افراد متقاضی هشت نفر واجد‌ شرایط بودند و از میان این هشت یک نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر ذخیره انتخاب شدند تا مدارک خود را تحویل دهند و پس از بررسی صلاحیت اگر به مرحله‌ی تایید رسید آن‌گاه نوبت به تعیین کردن محل احداث پلیس ۱۰+ می‌رسد در داستان احداث پلیس ۱۰+ در گراش مسئولین هنوز به دنبال بررسی صلاحیت و گزینش اشخاص هستند.»

امان اله امانی خوش‌شانس‌ترین فردی است که داشتن صلاحیت خود را نشان داده و پیگیر طی کردن مراحل اداری آن است. امانی بازنشسته سپاه پاسداران است و سال‌های پایانی خدمت خود با درجه سرهنگی در گراش و لار خدمت کرده است. او در گفتگو با خبرنگار گریشنا می‌گوید:« در حال حاضر سه مکان برای احداث پلیس ۱۰+ در نظر گرفته‌ شده است که در آینده‌ای نزدیک بازرسان و مسئولین پس از بازدید، یکی از این مکان‌ها را تایید خواهند کرد.»

او اظهار می‌کند که روزانه ده تا بیست تماس تلفنی از مردم دارد که قضایا را از طریق او دنبال می‌کنند و خواستار احداث سریع پلیس ۱۰+ هستند. امانی در ادامه می‌گوید:«طی کردن روال اداری دنگ و فنگ خودش را دارد و زمان‌بر است اما اگر مشکلی پیش نیاید شاید تا یک ماه و نیم دیگر تابلوی پلیس ۱۰+ را در جایی از شهر ببنیم.» امانی ترجیح می‌دهد تا زمان نهایی شدن راه‌اندازی خبری در این مورد منتشر نشود  اما شاید انتشار این خبر کمی از تعداد تماس‌های سرهنگ امانی کم کند تا او هر چه سریع این خواسته مردم را به نتیجه برساند.

خروج از نسخه موبایل