نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جانی تازه برای تئاتر منطقه

IMAGE63به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان پس از اجراهای متعدد و موفق نمایش های “مادر مانده، مادر مانده” صدا سکوت حرکت، رویا، مینای خاموش، کمدی های محلی سس و بچ دامو و عیالش، پرده خوانی مبارزه با ایدز و اجرای چندین تعزیه در میادین و سالن‌های شهرستان در هفته های اخیر گروه‌های نمایشی دور تازه‌ای از فعالیت‌ها را آغاز کرده‌اند.

بنا به اظهارات آرین مسئول واحد هنری این اداره: گروه هنری آرش به سرپرستی نادر نیرومند تمرینات ۲ نمایشنامه را آغاز کرده است. نمایشنامه “باغ آرزوها” نوشته پرویز بشر دوست که طنزی اجتماعی است به کارگردانی نادر نیرومند از پیشکسوتان نمایش لارستان و بازی محمد‌جواد بدیعی و مهدی صادقی و نمایشنامه “روز سرباز” نوشته حسن باستانی با مضمونی ضد جنگ به بازی و کارگردانی محمد اسماعیل بلندگرامی که با کارگردانی اخیر نمایش زیبای “مادر مانده، مادر مانده” امیدی نو در علاقمندان این هنر برانگیخت.

آرین گفت: رقیه ارشادی که با اجراهای متنوع و متعدد به کارگردان تخصصی حوزه کودک و نوجوان تبدیل شده نیز  به تازگی متن “ماه پیشونی” نوشته مرضیه محبوب را در دستور کار خود قرار داده و در مرحله انتخاب بازیگر است. این نمایش که داستانی شیرین و کودکانه دارد به صورت تلفیقی با بازی و عروسک به اجرا در خواهد آمد که پیش بینی می‌شود در اردیبهشت ماه به روی صحنه آید.

آرین ادامه داد: از آغاز سال ۹۰ بیش از ۴۰ نمایش و نمایشنامه توسط شورای ۵ نفره نظارت بر تئاتر شهرستان بازبینی و بازخوانی شده است. و امسال ۱۸ اثر نمایشی در گونه های تراژدی،کمدی، تعزیه، نمایش خیابانی و پرده خوانی در این شهرستان و شهر اوز اجرا شده است.

خروج از نسخه موبایل